فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا:

حضور مردم در عرصه‌های مختلف سرمنشا موفقیت‌هاست

مشهد (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا عنوان کرد سرمنشا اصلی تمامی موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، حضور پرشور و پرتلاش مردم بوده است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در عرصه‌های مختلف سرمنشا موفقیت‌هاست

مسعود پهلوان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا در حاشیه نشست با فرماندهان پویندگان و امیدانِ ناحیه ۶ به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک این هفته به تمامی بسیجیان و همت کنندگان والای عرصه های انقلاب، مهم ترین مسئله مورد انتظار از بسیجیان را دخیل کردن مردم در تمامی حوزه های مورد نیاز انقلاب اسلامی خواند.

وی افزود: اگر ما در همه بخش های تامین کننده آرامش، آسایش و زندگی مردم آنها را دخیل کنیم و از ظرفیت باارزش مردم در این حوزه ها مثل امنیت، اقتصاد، علم و فرهنگ استفاده‌ درست را ببریم قطعا پله های موفقیت کشور را با سرعت بیشتری طی خواهیم کرد و برای رسیدن به بسیاری از پیشرفت ها وابسته به کشورهای دیگر نخواهیم بود.

وی همچنین تصریح کرد: قطعا اگر در تمامی جنبه‌ های فرهنگ جامعه حضور مردم و تصمیم گیری های آنها را به طور جد ملزوم کنیم، این فرهنگ قوی ایرانی اسلامی جایی برای شبهه یا شک نخواهد داشت و دشمنان حتی به خود اجازه نخواهند داد لحظه ای فرهنگ این مردم را مورد هجوم قرار دهند، پس ما از مردم‌ نیز می‌خواهیم فرهنگ خود را جدی گرفته در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار