برگزاری ۲۶۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در نیشابور

نیشابور (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور از برگزاری 260 برنامه در هفته بسیج با محوریت کنگره ملی ۲۴۰۰ شهید  نیشابور در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۲۶۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در نیشابور

سرهنگ علی نیک یاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور، در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، گفت: ویژه برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه با شعار "بسیج خدمتگزارملت ایران" شروع و تا ۵ اذر ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

نیک یاد با اشاره به اینکه نامگذاری هفته بسیج طبق بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: یکشنبه ۲۹ آبان با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی»، سه شنبه اول آذر با عنوان «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه دوم آذر با عنوان «بسیج مردم‌سالاری، ایران قوی و مستقل»، پنجشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، جمعه چهارم آذر با عنوان «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» از عناوین هفته بسیج سال ۱۴۰۱ است.

وی افزود: در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج، ۲۶۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، جهادی و... با محوریت کنگره ملی ۲۴۰۰ شهید نیشابور در این شهرستان برگزار می‌شود.

نیک یاد با بیان اینکه بیش از ۴۵ سری جهیزیه در طول این هفته به زوج های جوان نیازمندی که شناسایی شده اند اهدا می‌شود، یاد آور شد: بیش از ۴۰۰ گروه جهادی در زمایش جهادگران فاطمیون، همزمان با هفته بسیج، جهت محرومیت زدایی به مناطق کم برخوردار اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: با هدف رفع بحران کمبود آب در نیشابور، ۱۱ شرکت دانش بنیان زیر نظر بسیج این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: بیش از ۳۷ تن از بسیجیان در نیشابور مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند که اگر نیروهای امنیتی به موقع در صحنه حاضر نمی‌شدند، امکان شهادت‌ این بسیجیان بود.

نیک یاد، تعداد بازداشتی ها را کمتر از انگشتان یک دست عنوان کرد و گفت: باید به یاد داشته باشیم همین نیروهای مخلص بسیجی روزهاست که برای تأمین امنیت همشهریانشان از جان خود گذشته و در کف میدان هستند.

دانش آموز خبرنگار: سیما خاکساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار