مدیریت آموزش و پرورش شهرستان البرز:

بسیج فرهنگ امتداد ولایت­مداری و پشتیبانی از امام زمان است

قزوین(پانا) - مدیریت آموزش و پرورش شهرستان البرز به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادرکرد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فرهنگ امتداد ولایت­مداری و پشتیبانی از امام زمان است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش شهرستان البرز دراستان قزوین علی عباسیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادرکرد.
متن این بیانیه بدین شرح است.

سم الله الرحمن الرحیم
بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند. "امام خمینی(ره)"


بسیج تنها یک واژه نیست. بسیج گنجینه ارزشمندی از شرف، انسانیت، اخلاق، ایثار، همکاری، خردورزی و شناخت فرصت ها و ظرفیت هاست. بسیج فرهنگ امتداد ولایت­مداری و پشتیبانی از امام زمان است.

بسیجی محدود به یک قشر، یک طبقه و یک طرز فکر خاص نبوده و نیست. نام عزیزانی که در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی از جان و مال و آبروی خود گذشتند تا روز به روز نهال شکوهمند انقلاب اسلامی ستبر و استوارتر شود.
نقش آفرینی‌ها و عملکرد بسیج طی ۴۳ سال گذشته و حماسه‌سازی‌های ماندگار و جاودانه آن در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مقابله هوشمندانه با فتنه‌ها و بحران‌های مختلف جبهه معاندین نظام علیه کشور، آن را به عنوان یک نهاد مشکل گشا و گره گشا در کشور و بین ملت معرفی کرده است و از همین رو مورد آماج هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی پر حجم دشمنان قرار می‌گیرد.
برکت و حضور بسیج در میدان‌های مختلف و سرنوشت ساز کشور که به فرموده امام راحل «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید» موجب شده است که عمق راهبرد فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرز‌های کشور به عنوان یک الگوی جهانی برای مستضعفین عالم باشد که همه مستضعفان و آزادی‌خواهان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده تا جبهه‌ای به نام جبهه مقاومت در منطقه تشکیل شود و در راس آن سید شهدای مقاومت (سردار دلها حاج قاسم سلیمانی) به عنوان فرمانده بسیجی جبهه مقاومت، باشد.
آموزش و پرورش شهرستان البرز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بر جهاد و پایداری در همه قشرها و زمینه ها به خصوص جامعه دانشگاهی در راستای اهداف نظام و پیروی از ولی امرمسلیمن تاکیدنموده وآماده خدمتگزاری در این مسیر و عرصه پرافتخار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار