نواختن زنگ هفته بسیج در مدارس زابل

زابل (پانا) - آیین نمادین نواختن زنگ هفته بسیج در مدارس شهرستان زابل برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ هفته بسیج در مدارس زابل

مراسم محوری نواختن زنگ هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، حسینعلی دهباشی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل، رؤسای دستگاه های اجرایی، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در محل دبیرستان دوره اول پسرانه نخعی مقدم (استعدادهای درخشان) برگزار شد.

در این مراسم حسینعلی دهباشی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی مداومت داشته باشد.

وی افزود: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم انشااللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

دهباشی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است و تفکر بسیجی می تواند کشور را از بزرگترین چالش ها به سلامت عبور دهد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش زابل خطاب به دانش آموزان گفت: روحیه بسیجی باید در همه زمینه های جامعه وجود داشته باشد، حتی شما دانش آموزان در بحث درس و تحصیل باید با روحیه انقلابی عمل کنید و مواظب توطئه دشمنان که برای نسل جوان برنامه ریزی می کنند باشید.

دانش آموز خبرنگار: امیرمحمد میرشکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار