معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

هدف سازمان دانش‌آموزی، تحقق اهداف سند تحول بنیادین است

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان فارس، رویکرد و فضای تحولی که درسازمان دانش‌آموزی استان فارس اتفاق افتاده است را مدیون تلاش‌ها و زحمات مربیان باتجربه نواحی و مناطق استان فارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف سازمان دانش‌آموزی، تحقق اهداف سند تحول بنیادین است

بهنام رازقی، در جلسه توجیهی مربیان پیشتاز ناحیه چهار ضمن عرض تقدیر و تشکر از آن‌ها با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: تحول هیچ گاه اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه یا معلم یا دستگاه تعلیم و تربیت در آن نقش بسزائی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان فارس در قله و راس فعالیت‌ها در کشور قرار گرفته است، گفت: این رویکرد و فضای تحولی که در سازمان دانش‌آموزی استان فارس اتفاق افتاده است را مدیون مربیان اصیل و با تجربه استان فارس هستیم، ما مربیان سازمان دانش‌آموزی را سرمایه‌های اصلی سازمان می‌دانیم وبه دنبال این هستیم که یک هیئت اندیشه ورز از مربیان صاحب فکر در هر ناحیه راه‌اندازی کنیم تا سمت و سوی فعالیت‌های تشکیلات در سال آینده توسط ایده‌های مربیان شکل بگیرد.

وی با اشاره به فعالیت هایی که در هشت ماه گذشته در سازمان دانش آموزی انجام شده خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها مبتنی بر فضیلت‌های سازمان دانش‌آموزی بوده و ما اعتقاد داریم که تحقق اهداف سازمان دانش‌آموزی به معنای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رازقی در ادامه با اشاره به اینکه بیشتر دانش‌آموزان با توجه به تحولات اخیر سازمان دانش‌آموزی علاقمند به حضور و پیوستن به تشکل سازمان دانش‌آموزی هستند، تاکید کرد: برنامه‌هایی که درسازمان دانش‌آموزی درحال اجرا است باید حداقل در ۸۰ درصد مدارس اجرا شود، درب سازمان دانش‌آموزی به روی همه دانش‌آموزان باز است.

وی، هدف سازمان دانش‌آموزی را محقق شدن اهداف سند تحول بنیادین دانست و افزود: ما به دنبال تربیت دانش‌آموزان و نیرو برای تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

دانش‌آموز خبرنگار: محبوبه سادات شریف سعدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار