مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان:

همدلی و همفکری بین نیروهای جوان سازمان دانش‌آموزی فارس از عوامل موفقیت این سازمان است

شیراز (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان در جمع بانوان سازمان دانش‌آموزی فارس، با اشاره به موفقیت سازمان در برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و رویکرد تحولی ایجاد شده در این سازمان، گفت وقتی به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بیش از 50 درصد روسای سازمان دانش‌آموزی فارس در مناطق و شهرستان‌ها امسال از بین بانوان فرهنگی منصوب شده‌اند، این نشان‌دهنده جهان‌بینی و اعتقاد به قابلیت‌های بانوان است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و همفکری بین نیروهای جوان سازمان دانش‌آموزی فارس از عوامل موفقیت این سازمان است

سکینه حق نجات در دیدار با اعضای ستادی سازمان دانش‌آموزی فارس، همدلی و همفکری موجود در بین نیروهای جوان سازمان دانش‌آموزی را شایسته تقدیر دانست و افزود: قلب جوان، قلب خداست و قلب مومن عرش الهی است و این قلب مقدس و دوست داشتنی است.

وی با اشاره به اعتقاد به جوانگرایی و تاثیر ارتباط جوانان با علما گفت: هرچه دیدار جوان با علما بیشتر باشد تاثیرپذیری جلوه‌های دین در جوانان خیلی بیشتر و سریعتر خواهد بود.

وی گفت: بیانیه گام انقلاب صرفا برای قشر جوان نیست ولی در آن رهبر معظم انقلاب خطاب ویژه به جوانان دارد و این نشانه‌ای است که باید حواس مسوولان و مدیران بیشتر معطوف به جوانان باشد.

وی ضمن تحسین مدیریت سازمان دانش‌آموزی فارس در انتصاب بیش از نیمی از روسای سازمان در مناطق از بین بانوان فرهنگی، اظهار کرد: این ناشی از جهان‌بینی مدیریت این سازمان نسبت به بانوان و اعتقاد ایشان به قابلیت بانوان است؛ بانوان به دلیل ظرفیتی که خداوند به آن‌ها برای تربیت انسان داده است، ذاتا می‌توانند مدیریت کنند.

وی ادامه داد: نقطه نظر بلند و دیدگاه افق بلند شما به جایگاه بانوان و پی بردن به فطرت بانوان است که موجب شده تا در انتصابات خود از بانوان نیز استفاده کنید و همین می‌تواند منشا موفقیت سازمان در ابعاد مختلف باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار