بهنام رازقی:

سازمان دانش‌آموزی فارس در ارائه آموزش‌های تخصصی به جامعه مخاطب در قله است

شیراز (پانا) - معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان فارس، با تاکید بر اینکه این سازمان در ارائه آموزش‌های تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزشی مبتنی بر نیازهای نظام آموزشی در کشور در قله است، گفت برای اولین بار در کشور بیش از ۱۲۰۰ نفر از مربیان سازمان دانش‌آموزی استان فارس که ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان در سطح مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش استان فارس داشتند آموزش های تخصصی امداد و نجات در جهت آموزش به دانش‌آموزان را سپری کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی فارس در ارائه آموزش‌های تخصصی به جامعه مخاطب در قله است

بهنام رازقی، در دوره آموزشی امداد و نجات و مقابله با بحران که به همت این سازمان برای اولین بار در کشور و با حضور یک هزار و 200 مربی در بستر فضای مجازی برگزار شده بود، با اشاره به اینکه هرچه آگاهی ما در مقابله با حوادث بیشتر باشد آسیب‌پذیری ما در مواقع بحران کمتر خواهد بود، افزود: باید تمامی افراد در مقابل حوادث آگاهی‌های لازم را داشته باشند و این فرهنگ نهادینه شود.

وی ادامه داد: سال‌هاست که در کشور ایران و سایر کشورهای زلزله‌خیز جهان شاهد تکرار سناریوی زلزله بوده و هستیم، دانش‌آموزان، چه در محیط مدرسه و چه در محیط منزل از جمله گروه‌های جامعه هستند که همواره در معرض خطرات ناشی از زلزله قرار دارند.

وی اظهار کرد: در این بین آموزش و مانورهای مداوم و مستمر برای آمادگی این عزیزان در برابر زلزله بعنوان یک اصل در چرخه مدیریت بحران زلزله در کشور امری ضروری است و چنانچه برنامه‌ریزی در راستای افزایش سطح آگاهی و دانش این قشر عمیق‌تر باشـد بازتاب آن در سطح جامعه ملموس‌تر خواهد بود و دستیابی به توسعه پایدار و رسیدن به هدف نهایی که ساختن کشوری ایمن است میسّر خواهد شد.

معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی استان فارس در پایان تاکید کرد: بی شک مربیان سازمان دانش آموزی با اصل قرار دادن تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در این مسیر نقش جدی ایفا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار