در حاشیه کارگاه تخصصی درس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه۴ مطرح شد:

کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی یکی از راه‌های مهم در زمینه گسترش عدالت آموزشی است

تهران (پانا) - در راستای کیفیت بخشی به مسائل آموزشی، کارگاه تخصصی درس تربیت‌بدنی با حضور معلمان ورزش مقطع متوسطه، در ورزشگاه شهید عراقی آموزش و پرورش منطقه4 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی یکی از راه‌های مهم در زمینه گسترش عدالت آموزشی است

در راستای توسعه شایستگی های حرفه ای دبیران متوسطه درس تربیت بدنی کارگاه تخصصی کیفیت بخشی به مسائل آموزشی این درس در ورزشگاه شهید عراقی آموزش و پرورش منطقه 4 برگزار شد.

کبری کریمی، کارشناس مسئول تربیت بدنی ضمن تشکر از حضور مدعوین گفت: کیفیت بخشی به مسائل آموزشی یکی از راه‌های مهم در زمینه گسترش عدالت آموزشی است توانمند سازی دبیران و معلمان درس تربیت بدنی و بهبود نگرش دانش آموزان نسبت به این درس همواره یکی از مهمترین اهداف فعالیت های آموزشی در مدارس بوده است زیرا معلمان تربیت‌بدنی از نیروهای مهم و تاثیرگذار در آینده دانش آموزان هستند.

وی تصریح کرد: امروز تقویت حوزه ورزش و درس تربیت بدنی رسالت بزرگی است که بر دوش ما معلمین ورزش است، آشنایی خانواده ها با کارکردهای درس تربیت بدنی می تواند باعث تقویت نظام تعلیم و تربیت حرکتی شود. سعی شده است با کمک اعضای کارگروه آموزش درس تربیت بدنی در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی در برنامه ها و فعالیت ها با تعامل، همفکری به تبادل نظر و تجربه گردانی بپردازیم تا شرکت کنندگان بتوانند پس از اتمام این دوره سطح علمی و عملی در نحوه تدریس درس تربیت بدنی پایه های مختلف مقطع متوسطه را ارتقاء دهند.

تمامی دبیران تربیت بدنی در مقطع متوسطه که در این دوره ثبت نام کرده بودند ،از این کارگاه بهره‌ بردند و پس از اتمام این دوره گواهی حضور در این دوره را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار