در حاشیه جلسه مسئولین انجمن بسکتبال مناطق ۱۹گانه شهر تهران مطرح شد:

یکی از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی، فراگیری رفتارهای اجتماعی است

تهران (پانا) - رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی شهر تهران با بیان اینکه با شرکت در مسابقات درون مدرسه‌ای، بین شهری، استانی و کشوری انگیزه مثبت در دانش‌آموزان ایجاد می‌شود، یکی از اهداف اصلی این مسابقات را فراگیری رفتارهای اجتماعی و نویدبخش آینده‌ای روشن دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۵۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی، فراگیری رفتارهای اجتماعی است

در جلسه مسئولان انجمن بسکتبال مناطق 19گانه شهر تهران که با حضور حسین عرفانی، رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی شهر تهران و مسئولین انجمن‌های مناطق 19گانه شهر تهران برگزار شد، عرفانی ضمن تاکید بر برگزاری کیفی این دوره رقابت ها بر اعزام تیم های قوی و منسجم و در چارچوب های قانونی تاکید و اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش آموزان، تعلیم و تربیت است تا در کنار انجام حرکات ورزشی و تعامل با یکدیگر رفتارهای اجتماعی را فرا گیرند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان از مسابقات درون مدرسه ای به مسابقات بین شهری و سپس استانی و کشوری راه پیدا می کنند و ایجاد انگیزه مثبت در دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات، نویدبخش آینده ای روشن است که رفتارهای اجتماعی آنها را نیز تقویت می‌کند.

در این جلسه به تشریح اهداف و نحوه برگزاری مسابقات، زمان قرعه کشی و پذیرش تیم های متوسطه دور دوم پرداخته شد. لازم به ذکر است مسابقات بسکتبال در سه مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم به میزبانی منطقه چهار برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار