دشمن با درگیری ذهن دانش‌آموزان می‌خواهد آنها را از مسیر اصلی پیشرفت و زندگی منحرف کند

تهران (پانا)- سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران عنوان کرد دشمن با درگیری ذهن دانش‌آموزان می‌خواهد آنها را از مسیر اصلی پیشرفت و زندگی منحرف کند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با درگیری ذهن دانش‌آموزان می‌خواهد آنها را از مسیر اصلی پیشرفت و زندگی منحرف کند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران، حبیب اله قربانی مهر، در آغاز سلسله نشست های بصیرتی و تربیتی دانش آموزان در دبیرستان نمونه دختر زنیب کبری سلام الله علیها ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاون پرورشی، کادر محترم مدرسه و ستاد اجرایی سلسله نشست های بصیرتی تربیتی گفت: در جمع دانش آموزان بخصوص دانش آموزان دختر حس جاری بودن تعلیم و تربیت وجود دارد چرا که دختران به مسائل تربیتی توجه بیشتری دارند.

وی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده که دانش آموزان به حیات طیبه برسند که در آن دانش آموزان پرسشگر، خلاق، مطالبه گر، معتقد و پژوهشگر هستند و این سلسله نشست های بصیرتی و در ادامه کرسی های آزاد اندیشی برای آگاهی بخشی در همین راستا است.
قربانی مهر، بیان کرد: شما دختران باید به خود افتخار کنید زیرا کشور ما جز پنج تمدن بزرگ دنیاست که اینها صاحبان اولیه ی سبک در همه رشته ها و موضوعات هستند.
وی تاکید کرد: به عنوان مثال برای استفاده مثبت از فضای مجازی می توان به جستجوی زنان نامدار ایرانی پرداخت. چه در زمان قبل اسلام و چه بعد ظهور اسلام زنان بزرگی داریم که الگوهای تمدن ریشه دار ایرانی اسلامی هستند که بسیاری از کشورهای مدعی دنیا اینگونه الگوها برای زندگی خود ندارند و نمی دانند از چه کسی تبعیت و دنباله روی کنند.
قربانی مهر گفت: همانطور که در انتخاب لباس مد و مدل و الگو وجود دارد در نحوه زندگی و موفقیت نیز همینطور است مثلا همین حضرت معصومه سلام ا... علیها که امروز سالگرد وفات ایشان است.
وی اظهار کرد: دختران ایرانی در صدر مقامات مختلف ورزشی و علمی قرار گرفته اند و دشمنان این را نمی خواهند که دختر موفق ایرانی در آینده خانواده ای موفق تشکیل دهد که همواره پیروزی های بزرگ بدست آورند‌. لذا ما باید اگاهی و هوشیاری پیدا کنیم که هدف دشمن چیست و آن از بین بردن هویت زنان و دختران است تا ندانند چه کنند و جوانان و نوجوانان این را نمی دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار