به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد؛

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دبیرستان مکتبی بن

بن (پانا) - به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز برنامه کرسی آزاداندیشی در دبیرستان مکتبی بن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کرسی آزاداندیشی در دبیرستان مکتبی بن

این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی محیایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن در پاسخ به شبهات و سوالات دانش آموزان برگزار شد.

محیایی با اشاره به ۱۳ آبان و روز دانش آموز گفت: در روز ۱۳ آبان، سه اتفاق مهم رخ داده است. اول آنکه با القای مجدد کاپیتولاسیون حکومت پهلوی ارزش یک ایرانی را از سگ کمتر دانسته که امام(ره) در این باره فرمود: اگر چنانچه کسی یک سگ آمریکایی را زیر بگیرد، بازخواست از او می‌کنند؛ اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را زیر بگیرد بازخواست می‌کنند و اگر چنانچه یک آشپز آمریکایی شاه ایران را زیر بگیرد، مرجع ایران را زیر بگیرد، بزرگترین مقام ایران را زیر بگیرد، هیچ کس حق تعرض ندارد و ساواک امام را به ترکیه تبعید کرد.

وی افزود: دومین رویداد این بود که دانش آموزان به سمت دانشگاه رفته و با دانشجویان همراه شدند و اعتراض کردند و حکومت پهلوی ۵۶ دانش آموز را به شهادت رساند و رویداد سوم تسخیر لانه جاسوسی ایران بود.

محیایی در ادامه در پاسخ به پرسش های دانش آموزان گفت: امروز کنکور فتنه برپا شده است و کسی که تقلب کند رسوا می شود. بنابراین باید دقت کنیم که از ما سوء استفاده نکنند.

وی در پایان گفت: امنیت یک نعمت پنهان است. ما قدر آنچه را که ندانیم از دست می دهیم، پس قدر امنیت خود را بدانیم.

دانش آموز خبرنگار: مریم قراخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار