به همت سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان؛

اولین کرسی آزاداندیشی در مدارس برگزار شد

زاهدان (پانا) - اولین کرسی آزاداندیشی ویژه دانش‌آموزان دختر مدارس شهر زاهدان به‌همت سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین کرسی آزاداندیشی در مدارس برگزار شد

سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و نهضت روشنگری اقدام به برگزاری نخستین کرسی آزاد اندیشی ویژه دانش آموزان دختر در مدارس شهرستان زاهدان کرد.

در این برنامه که با حضور سعید دهنوی، مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان در دبیرستان نمونه فرهنگ زاهدان برگزار شد، دانش آموزان دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

سعید دهنوی با اشاره به اهمیت سواد رسانه ای در بین دانش آموزان افزود: از آنجایی‌که فضای مجازی ابرازی است برای ساخت تمدن نوین، رشد استفاده صحیح از این فضا در جامعه از ضروریات محسوب می شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان ادامه داد: این گرایش بی سابقه مردم و دانش آموزان به حضور و استفاده از فضای مجازی با توجه به ظرفیت ها، خطرات و آسیب های آن می تواند هم فرصت و هم چالش باشد که نیازمند مدیریت صحیح برای تبدیل شدن به یک فرصت خوب برای افراد در حوزه های گوناگون است.

خبرنگار:شهین دهقان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار