جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در تبریز؛

آمریکا بداند دوران وحشیگری تمام شده است

تبریز (پانا) - جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن اشاره بر اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند‌ دوران‌ وحشیانه‌گری گذشته است، بر بیداری ملت ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا بداند دوران وحشیگری تمام شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی امروز در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان و در جمع تبریزی‌ها اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در صحنه بزرگ و در جمع شما مردم عزیز تبریز هستم و برای بنده جای خرسندی است که امروز هم دوشادوش این مردم در راهپیمایی حضور داشته‌ام.

وی با اشاره بر اینکه قرآن تکلیف همه پیامبران را در دو آیه مشخص کرده است، گفت: همه پیغمبران و اولیا برای دو تکلیف آمده‌اند، اولین تکلیف دعوت به بندگی است، یکی از شاخص‌های اصلی تکلیف است.

شیرازی ادامه داد: باید بپذیریم که همه ما امر و نهی الهی را در زندگی خود اجرا و فرمان اولیا و پیغمبر در زندگی اجرا کنیم.

وی به دومین تکلیف پیامبران که اجتناب از طاغوت است اشاره کرد و گفت: قرآن تبعیت از طاغوت را ممنوع کرده و مبارزه با آن را واجب کرده است؛ اساس خلقت، بندگی است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه کفار زیر چتر طاغوت است، گفت: کسانی که ایمان آورده‌اند خدا سرپرست آنهاست. وجه تمایز فرهنگ اسلامی، اسلام ناب محمدی(ص) با فرهنگ طاغوت یا فرهنگ غرب در این است که فرهنگ غرب انسان را به ظلمت دعوت می‌کند و‌ تحت سلطه و سیطره استکبار جهانی می‌‌کشاند ولی فرهنگ اسلامی به روشنایی می‌کشاند.

وی با بیان اینکه فرهنگ طاغوت ذلیل کننده است و‌ امام رحمت‌الله با تکیه بر قرآن در مقابل این فرهنگ ایستاد، گفت: امام رحمت الله با شاه مبارزه نکرد بلکه با بزرگتر او که آمریکا و رئیس طاغوت است مبارزه کرد. نوک شمشیر تیز امام به سمت آمریکا بود.

شیرازی افزود: جداساختن ملت‌ها از دین الهی و از راه مستقیم خدا از کارهای آمریکا و استکبار جهانی بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه آمریکا سردمدار استکبار جهانی است، ادامه داد: بزرگترین جنایت‌ها در تاریخ به دست طاغوت‌ها و مستکبرین شکل گرفته است. الان به وضعیت آمریکا در جهان نگاه کنید! الان روز مبارزه با هر طاغوتی است.

وی با بیان اینکه سردمداران کاخ سفید مظهر انواع جنایت‌ها و وحشی‌گری هستند، گفت: در طول ۲۴۵ سال سردمداران ۲۲۷ جنگ در دنیا راه انداخته‌اند. یعنی سالی یک جنگ با چند صد کشتار در جهان ایجاد کرده‌اند، بطور مثال آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی ۳۰۰ هزار نفر را کشتند؛ همین مدعیان حقوق بشر.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع متذکر شد: آمریکا راست می‌گوید زرادخانه‌های خود را ببندد. آمریکایی‌ها بدانند‌ دوران‌ وحشیانه‌گری گذشته است، ملت‌ها بیدار شده‌اند و ملت‌ها به زودی سران آمریکا را به میز محاکمه خواهند کشید.

وی ادامه داد: آمریکا در جنگ اول عراق، فقط ۵۰۰ هزار نفر کودک کشت و در جنگ دوم که منجر به سقوط صدام شد، دو‌ میلیون انسان مظلوم را کشت.

شیرازی گفت: آمریکا در جنگ افغانستان یک میلیون انسان کشته است؛ این فقط آمار ویرانی است که آمریکا ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا لازم نیست حکومت ما را بازخواست کند چراکه این ماییم که باید جلوی آنها بایستیم و آنها را محاکمه کنیم و ان شاالله جمهوری اسلامی همین کار را خواهد کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه این مدعیان حقوق بشر به مردم آمریکا هم رحم نکردند، افزود: تنها در تاریخ آمریکا ۲۷ میلیون سرخپوست توسط این شیادها کشته شدند.

وی ادامه داد: آمریکا با حمایت از کودتای سوهارتو در اندونزی سه میلیون اندوزیایی کشتند! به چه جرمی؟ شما چه کسی هستید که همه جا وارد می‌شوید.

شیرازی یادآور شد: آمریکا همان مدعیان دموکراسی، ۵۰ حکومت را عوض کردند و در مقابل ملت‌ها ایستادند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: بطور کلی آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم و به نام دموکراسی، سیاست‌هایی را اتخاذ کرده که جان بیش از ۲۰ میلیون نفر را گرفته است.

وی با اشاره بر اینکه آمریکایی‌ها در دنیای امروز ۱۰۰ زندان دارند و دو نمونه از آنها ابوغریب و گوانتانامو است، توضیح داد: در کشورهای دیگر ساخته‌اند و قبیح‌ترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: یک عده انسان جاهل در راس کاخ سفید نشسته‌اند. یک‌جهل قابل فهم است زیرا می‌داند که نمی‌داند ولی یک جهل مرکب وحود دارد و سران کاخ سفید جزو اینهاست و نمی‌دانند که نمی‌دانند.

وی متذکر شد: آمریکا ملت ایران و آذربایجان را نشناخته‌اند، اخیرا برخی احمق‌های معاند اعلام کردند مردم آذربایجان از ایران جدا می‌شوند. من اینجا اعلام می‌کنم بزرگترین سهم در انقلاب اسلامی را مردم تبریز دارد.

شیرازی گفت: سهم ملت تبریز از دیگر مناطق عظیم‌تر و بزرگتر است. شاید اگر در چهلم مردم قم اگر مردم تبریز به پا نمی‌خواست این انقلاب اوج‌ نمی‌گرفت. ملت تبریز یک ملت فهیم است که عظیم‌ترین حرکت در انقلاب را انجام داده و این خطه دو شهید محراب دارد.

وی اضافه کرد: این مردم همان مردم سال ۵۶ هستند؛ لشکر عاشورای آذربایجان به فرماندهی باکری در طول جنگ حماسه آفرید و در مقابل استکبار و دشمنان ایستاد.

شیرازی با تاکید بر اینکه ما از جان می‌گذریم، ما را اگر تکه تکه کنید، پای ولایت و امام خامنه‌ای محکم ایستاده‌ایم، گفت: شما مدعیان حقوق بشر و دفاع از زن بدانید که حمایتی که اسلام از زندارد هیچ مکتبی ندارد، نگاه مکتب غرب نگاه ابزاری و جسمی است ولی اسلام همان اسلام است که پیامبرش در زمان زنده به گور کردن دختران، با ایستادگی،زنان را نجات داد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در خاتمه یادآور شد: این چند تا سنگ پران همه ملت ایران نیستند بلکه ملت ایران همین راهپیمایی کنندگان اقصی نقاط کشور در ۱۳ آبان است. ملت ایران پای انقلاب و آرمان‌هایش ایستاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار