خواهر شهید محمدحسین فهمیده در مراسم راهپیمایی در شهرقدس:

با وحدت و همدلی در راستای بیانات رهبری، می‌توان غبار فتنه‌ را از سراسر کشور دور کرد

شهر قدس (پانا) - خواهر شهید محمدحسین فهمیده همراه با دانش‌آموزان، معلمان، مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان قدس در راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، شرکت کرده و خطاب به نوجوانان گفت با وحدت و همدلی در راستای بیانات و توصیه‌های رهبری حرکت کنید تا بتوان غبار فتنه‌ را از سراسر کشور دور کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
با وحدت و همدلی در راستای بیانات رهبری، می‌توان غبار فتنه‌ را از سراسر کشور دور کرد

مراسم راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز باحضور وحید گلی‌کانی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه، وحیدمحرمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، فرشته فهمیده خواهر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده، و جمعی از مسئولان، دانش‌آموزان ،معلمان و مردم شهید پرور شهرستان قدس برگزار شد.

فرشته فهمیده، خواهر شهید محمدحسین فهمیده، در جمع دانش‌آموزان و نمازگزاران روز دانش‌آموز در شهرستان قدس خطاب به نوجوانان گفت: در این جایگاه، به عنوان خواهر شهیدان داود و محمدحسین فهمیده، اعلام می‌کنم، شما میوه دل و امیدهای آینده کشور هستید، هرجا که هستید حامی خون شهدا و پیرو توصیه‌های رهبری باشید.

خواهر شهیدان فهمیده گفت : برای تبیین گام دوم انقلاب بر علیه دشمن و توطئه‌های دشمن بایستید، آینده مال شما است و شما هستید که باید کار آزموده و پرانگیزه از انقلاب دفاع کنید و با وحدت و همدلی در راستای بیانات و توصیه‌های رهبری حرکت کنید تا بتوانیم غبار فتنه‌ را از سراسر کشور دور کنیم .

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس روز دانش‌آموز را روز مبارزه با استکبار جهانی دانست و بر شناخت درست دشمن تاکید کرد و گفت: خانواده، محل رشد و تربیت کودک و نوجوان است؛ خانواده اگر بر پایه‌ تربیت دینی شکل بگیرد، مغلوب دشمن نمی‌شود.

وی با اشاره به سوره مبارکه لقمان و نامه ۳۱ نهج‌البلاغه ویژگی‌های یک نوجوان دینی را حق پذیری، عفت، پاکدامنی و میانه‌رو در امور زندگی و مقاومت و ایستادگی برای حق دانست و در ادامه افزود: اگر این تعالیم در محیط خانواده طنین انداز شود، فرزندانی مثل شهید محمدحسین فهمیده تربیت می‌کند؛ که از نام او رژیم صهیونیستی اسرائیل وحشت می‌کند، و امروز دشمن دنبال جلوگیری از تاثیر محمدحسین فهمیده‌ها است، دشمن می‌خواهد روند تکرار محمدحسین فهمیده‌ها را بگیرد، اما علی لندی‌ها ثابت می‌کنند که فهمیده‌ها همیشه درحال تکرار هستند.

جوکار در پایان افزود: ۱۳ آبان سه حادثه مهم تاریخی را در دل خود جای داده است و هر سه مقطع، مبارزه برعلیه آمریکا است و در هر سه مورد، دانشجویان و دانش‌آموزان بر علیه سلطه آمریکا دست به قیام زدند و شعار مرگ بر آمریکا، یادگار دانشجویان سال ۱۳۴۲ است و ۱۳ آبان تجسم شرارت‌های آمریکاست و نوید بخش مغلوب شدن و شکست مفتضحانه آمریکا است.

همچنین در این مراسم بیانیه دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان، توسط مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در مصلی بزرگ شهرستان قدس قرائت شد.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار