نویسنده دانش‌آموز پایهٔ هفتم شهرستان قدس:

نویسندگان کوچک پشت نیمکت‌های مدرسه نشسته‌اند

شهرقدس (پانا) - دانش‌آموز پایهٔ هفتم دبیرستان بقیه‌الله(هفت جوی)شهرستان قدس با نوشتن کتاب «قدم‌های کوچک موفقیت» مهارت نویسندگی خود را به نمایش گذاشت و گفت می‌توان از تجربیات زندگی یک نوجوان درس گرفت. او معتقد است نویسندگان کوچک پشت نیمکت‌های مدرسه نشسته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نویسندگان کوچک پشت نیمکت‌های مدرسه نشسته‌اند

نرگس‌ ولیخانی،‌‌ دانش‌آموز‌‌ پایهٔ هفتم دبیرستان بقیه‌الله هفت‌جوی، با نوشتن کتاب «قدم های کوچک موفقیت» نشان داد که می‌توان از تجربیات زندگی یک نوجوان درس گرفت. وی د ر گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: «نویسندگان کوچک در پشت نیمکت‌های مدرسه، نشسته‌اند. من از سن ۸ سالگی تصمیم به نوشتن و چاپ یک کتاب گرفتم، اما در ابتدا شرایط مهیا نبود و در سن ۱۲ سالگی توانستم کتاب خود را بنویسم.»

ولیخانی در پاسخ به این سوال که آیا فقط با تکیه بر تجربیات خود این کتاب را نوشته است و چه شد که سبک انگیزشی را انتخاب کرده، گفت:« بله، من به شخصه به موضوعات انگیزشی علاقمند هستم و کتاب های انگیزشی عامل مؤثری در بهبود روش زندگی افراد است. چه کاری از این بهتر که با کتاب خود به دیگران کمک کنم.»

این دانش‌آموز پایهٔ هفتم دبیرستان بقیه‌الله هفت جوی، شهرستان قدس ضمن قدردانی از خانواده‌اش عنوان کرد: «پدر و مادر من بسیار کمک کردند و در همه‌ شرایط پشتیبانم بودند.»

ولیخانی با توصیه به خوانندگان کتاب«قدم‌های کوچک موفقیت» اظهار کرد: «هر کسی اگر یک بار کتاب بخواند، کتاب خواندن برای او جذاب و عادت می‌شود و من امیدوارم که از کتاب من نیز بهره‌مند شوید.»

‌دانش‌آموز خبرنگار: زهرا یاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار