دلنوشته دانش‌آموز نخبه چهاردانگه از خاطره دیدار با رهبر معظم انقلاب:

بهترین تاریخ زندگی‌ام در دیدار با مقام معظم رهبری ثبت شد

دلم می‌خواست لحظه خداحافظی هرگز فرا نمی‌رسید

تهران (پانا) - بهترین تاریخ زندگی من ثبت شده است که هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهم کرد؛ خدا متعال و بزرگ را شکرگزارم که دیدار رهبر فرزانه و دلسوز، نصیب این بنده حقیر شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بهترین تاریخ زندگی‌ام در دیدار با مقام معظم رهبری ثبت شد

این دیدار به بهانه‌ روز دانش آموز ترتیب داده شده بود؛ از اینجا روز دانش‌آموز را به دوستان، همکلاسی‌هایم و همه دانش‌آموزان کشور تبریک می گویم. زمانی که در آن جمع باشکوه قرار گرفتم، رهبرم را چون خورشیدی دیدم که وجودشان گرمی بخش آن محفل شده بود؛ هزاران بار خدا را شاکر بودم و شادی و هیجان مرا فرا گرفته بود؛ در جایگاهی قرارگرفته بودم که خواب آن را هم نمی‌دیدم و ‌در ذهنم نمی‌گنجید.

سخنان حضرت آقا چنان بر دل می‌نشست که نفهمیدم زمان چگونه گذشت و دلم می‌خواست که لحظه خداحافظی هرگز فرا نمی‌رسید.

هنگام خداحافظی نیز نتوانستم هیجاناتم را در خود نگه دارم و لب به سخن گشودم و از ایشان طلب دعا برای خودم و هم نسلی‌هایم کردم و یک درخواست کوچک هم از حضرت آقا داشتم که اگر ایشان من را قابل بدانند یک چفیه و انگشتری عقیق از ایشان به یادگار داشته باشم‌. البته در پایان هم به رسم مهمان نوازی ایشان به تک تک دانش‌آموزان، یک جلد کتاب و یک قاب عکس زیبا هدیه کردند.

امید است که این فرزند حقیر با راهنمایی و ارشادهای رهبر فرزانه، باعث پیشرفت و شکوفایی کشور عزیزم ایران باشم که جان میدهم برای هر ذره‌ای از خاکم. انشالله که پرچم اسلام و این انقلاب به‌دست ولی عصر (عج) رسد و امید که شما و این مرز و بوم، از گزند دشمنان سیه چشم در امان باشید.

دانش‌آموز نخبه چهاردانگه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار