حاشیه‌نگاری دانش‌آموز خبرنگار پانا از دیدار با رهبری

حال و هوای دیدار با رهبرم در متن نمی‌گنجد

نمی‌دانم خوابم یا بیدار، ولی اگر خواب هستم خواب رویایی و زیبایی است و کاش بیدار نشوم و اگر بیدار هستم کاش زمان متوقف شود یا ثانیه‌ها و لحظه ها ثبت شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حال و هوای دیدار با رهبرم در متن نمی‌گنجد

حس غیر قابل توصیفی دارم و قادر به آن نیستم که بتوانم واژه ای را در کنار واژگان دیگر قرار دهم و این حس را توصیف کنم. افتخار بزرگی است و نصیب هر کسی نمی‌شود که بتوان بزرگترین رهبر جهان اسلام را از نزدیک و با چشم خود دید و سخنان ایشان را به گوش جان سپرد.

بسیار هیجان زده و ذوق زده هستم و همواره به خود می بالم که من متولد شده‌ این سرزمینم و خود را متعلق به این مرز و بوم می‌دانم؛ به خود می بالم که رهبرم سید علی است و دینم اسلام است. به خود می بالم که کشوری در امنیت کامل دارم و سربازانی که برای دفاع از کشورم تلاش می‌کنند.

به رهبر عزیزم می‌گویم، من تا پای جان پای این کشور و انقلاب هستم و با حفظ عفاف و حجاب خود و همچنین تحصیل کردن به شما کمک خواهم کرد تا کشورم دست بیگانگان نیفتد.

خداوند بلند مرتبه را شاکرم که این افتخار نصیب بنده حقیر شد تا بتوانم به عنوان نماینده ای از حدود ۲ میلیون دانش آموزان شهرستان های استان تهران باشم.

امیدوارم لایق این افتخار بزرگ باشم و بتوانم برای رهبرم و کشورم مایه افتخار و سربلندی باشم . همواره سعی کردم و خواهم کرد به عنوان نماینده دانش آموزان شهرستان های استان تهران، دغدغه و مطالبه هایشان را به گوش مسئولین رسانده و شرمنده آنان نشوم و از خداوند بلند مرتبه خواستارم مرا در این راه یاری کند.

به راستی که بهشت زیر پای مادران است و دعایشان گیراست. برای این دیدار بارها دعا کردم و از مادرم خواستم برای رسیدن به این حاجت در حقم دعا کند و دعای مادرم به گوش خدا رسید و مستجاب شد.

بهار افراسیابی؛ دانش‌آموز خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار