دشمن با پیشرفت و علم و دانش ایران قوی مخالف است

تبریز(پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با طرح این سوال که چرا دشمن دانش‌آموزان را ترور می‌کند، عنوان کرد که دشمن با پیشرفت و علم و دانش ایران قوی مخالف است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با پیشرفت و علم و دانش ایران قوی مخالف است

مجتبی باستان در همایش بزرگ 7 هزار نفری دختران دانش آموز دهه هشتادی تبریز، افزود: دشمن با ترور دانش آموزان می خواهد ساحت علم و دانش و فعالیت تعطیل باشد و دانش آموزان رشد و پیشرفت نکنند، چرا که پیشرفت و آبادانی کشور در گرو علم و دانش آنهاست.

وی اضافه کرد: دشمن در همه کشورهای اسلامی چون یمن، عراق و ... دانش آموزان را قتل عام می کند، چرا که آنها آینده سازان کشور هستند و این مهم را دشمن نمی تواند تحمل کند.

باستان تصریح کرد: چرا از خودمان سوال نمی کنیم که در دوران کرونا با این همه هجمه علیه کشورمان دشمن هرگز نخواست مدارس باز شوند، جواب آن مشخص است برای اینکه فضای علم و دانش باز نباشد.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر نیز دشمن مدارس، دانش آموزان و نوجوانان ما را هدف گرفته است و با هجمه های مختلف تلاش دارد به اهداف خود که مقابله با ایران قوی است، برسد.

همایش بزرگ دانش آموزان دختر دهه هشتادی تبریز با عنوان «رفیق شهیدم» در سالن ورزشی پور شریفی تبریز با برناهه های مختلف فرهنگی هنری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار