رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:

داشتن روحیه مقاومت، اکسیر و علاج مشکلات کشور است

تبریز(پانا)- رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به اهمیت کار‌های بسیج دانش‌آموزی، داشتن روحیه مقاومت را اکسیر و علاج مشکلات کشور دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۹۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
داشتن روحیه مقاومت، اکسیر و علاج مشکلات کشور است

مجتبی باستان در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: اگر سیاست‌های ابلاغی رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین را بنا قرار دهیم، دانش آموزی در تراز انقلاب تربیت می شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۲۱اردبیهشت ۱۴۰۱ در دیدار با معلمان فرمودند که با نهادینه کردن آرمان‌های انقلاب در آموزش و پرورش که دفاع از مظلوم و نفی ظالم و استکبار ستیزی است، می توان دانش آموز هم تزار با انقلاب تربیت کرد.

وی افزود : اگر در مدارس ، مسائل درست تبیین و تشریح شود قطعا دانش آموز در آینده مفید واقع خواهد شد. معلمان باید در راستای تربیت عناصر کارآمد انقلابی حرکت کنند. دانش در تربیت فرزندان به تنهایی کفایت نمی کند بلکه برای استمرار انقلاب باید موارد دیگری همچون دین داری و مهارت آموزی در مدارس آموزش داده شود.

باستانی اظهار کرد : نسل آینده اهمیت و ارزش ایستادگی را از الان باید یاد بگیرند. دانش آموزان در زمان انقلاب همراه امام بودند و نقش آفرینی کردند و لذا در دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم اسلام کرده ایم. ما باید به دنبال علم نافع باشیم و لذا باید دانش های بی فایده را فکری به حالش شود.

وی افزود : یکی از مورد هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند روحیه مقاومت است، روحیه مقاومت اکسیر و علاج مشکلات کشور است.

وی در پایان اظهار داشت : پایه و اساس بسیج، همان بسیج دانش آموزی است که قدرت زیادی دارد. پایه و اساس بسیج مواردی همچون الگو سازی ،هویت بخشی ،گفتمان سازی ،شبکه سازی و توانمند سازی است و اگر سازمان ها و تشکلات بر این محور حرکت کنند آینده درخشان خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار