رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور خبرداد؛

پویش ملی بومرنگ برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت یکی از فصل‌های برجسته سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، توجه به ساحت زیستی و بدنی است و در صورت عجین‌شدن ساحت بدنی با تفکر بسیجی، تبدیل به ساحت همگانی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش ملی بومرنگ برگزار می‌شود

مجتبی باستان گفت: بسیج دانش‌آموزی با کمک معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معلمان و تشکل‌های دانش‌آموزی، با هدف تامین لوازم ورزشی برای مدارس کم‌برخوردار کشور، "پویش ملی بومرنگ" را راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به هدف نامگذاری این پویش اظهار داشت: با وام‌گیری از آیه شریفه در سوره اسرا " إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِکُمْ اگر نیکی کنید به خودتان نیکی کرده‌اید"، اسم پویش را به نام "بومرنگ" نامگذاری کردیم چرا که بومرنگ یک وسیله ورزشی است وقتی پرتاب می‌شود به خود شما برمی‌گردد؛ بنابراین اعتقاد داریم وقتی نیکی کنیم، آن نیکی به ما برمی‌گردد.

باستان افزود: با شروع این پویش، در مرحله اول در ۱۵ استان، بیش از ۹ هزار بسته ورزشی، برای مدارس عشایری، روستایی و حاشیه شهرها تامین شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور ادامه داد: یکی از فصل‌های برجسته سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، توجه به ساحت زیستی و بدنی است و در صورت عجین شدن ساحت بدنی با تفکر بسیجی، تبدیل به ساحت همگانی می‌شود.

وی در پایان به ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: تمام رسانه‌های معاند درصدد بودند که جوانان ما را از مسیر الهی و اسلامی انقلاب منحرف کنند اما به لطف خدا اینطور نشد و دشمن نتوانست نیات شوم خود را پیش ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار