مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی:

کودکستان‌ها زیربنای نظام تعلیم و تربیت شناخته می‌شوند

اسفراین(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی عنوان کرد کودکستان‌ها در نظام آموزش و پرورش به‌عنوان زیربنای نظام تعلیم و تربیت شناخته می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کودکستان‌ها زیربنای نظام تعلیم و تربیت شناخته می‌شوند

جلسه شورای معاونین که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی اداره کل و معاونین و کارشناسان پیش دبستانی و آموزش ابتدایی شهرستان ها و مناطق استان در منطقه تفریحی روئین اسفراین برگزار شد و شیوه نامه سازماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان ها تبیین شد.

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر اینکه کودکستان ها موضوع مهم، ریشه ای و زیر ساختی در آموزش و پرورش هستند، گفت: کودکستان ها در فرایند آموزش و پرورش به عنوان زیربنای نظام تعلیم و تربیت محسوب می شوند و می بایست در راستای سند تحول و توسعه کمی و کیفی این دوره، گام های اساسی برداشته شود.

عصمت بدخشان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز، ضمن ارائه کلیات شیوه نامه و شرح وظایف شهرستان ها و مناطق، در خصوص استفاده از محتواهای تایید شده در کودکستان ها و تدابیر لازم مبنی بر افزایش پوشش تحصیلی در این دوره را مهم تلقی کرد و بر اجرای دقیق و بی نقص آن تاکید کرد.

در پایان جلسه، رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول به بررسی و تبیین دقیق شیوه نامه پرداخت و بعد از تبیین شیوه نامه به سوالات و ابهام های کارشناسان پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار