استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رونق اقتصادی و افزایش بهره‌وری با دانش‌بنیان کردن فعالیت‌ها

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت مهمترین عامل بهره‌وری و شتاب بخشیدن به توسعه بخش اقتصادی و تولید، دانش‌بنیان کردن فعالیت‌های اقتصادی است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رونق اقتصادی و افزایش بهره‌وری با دانش‌بنیان کردن فعالیت‌ها

سیدعلی احمدزاده در نشست ستاد اقتصاد دانش بنیان با تاکید براینکه، بحث دانش بنیان خاص است و امسال با توجه به شعار سال باید به این مسئله به طور ویژه توجه شود، اظهار کرد: فعالیت ها نوآورانه و بر مبانی علمی و دانش بنیان باشد، بطوریکه با پایین آوردن هزینه ها، تولیدات را بتوان افزایش داد.

وی با بیان اینکه، تولیدات برمبنای دانش بنیان یک تکلیف است، تاکید کرد: باید این موضوع را جدی گرفت و دستگاه های اجرایی با هماهنگی در فرایند اقتصادی موثر ظاهر شوند و به خوبی عمل کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دانش بنیان کردن فعالیت های اقتصادی را تغییر و تحول برای وضعیت اقتصادی مردم دانست و تاکید کرد: مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان و دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن نیازهای ضروری استان وارد عمل شوند.

احمدزاده عنوان کرد: مسایل و مشکلات شرکت های دانش بنیان استان احصا، بررسی و برای برطرف کردن و رسیدگی به آن در جلسات ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسات شخص مدیر و با آمادگی کامل حضور داشته باشند ادامه داد: اعضای ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان باید به صورت عملیاتی برای رفع موانع و مشکلات موجود در بخش اقتصادی و حوزه شرکت های دانش بنیان تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری، این استان هم نیازمند برنامه ‌ریزی برای کارآفرینی، افزایش بهره‌ وری و ایجاد اشتغال پایدار با اتکا به فناوری‌های روز و مبتنی بر دانش و پژوهش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار