رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کار‌دانش اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان:

کارآفرینان باعث توسعه جامعه و رفاه انسانی می‌شوند

زاهدان (پانا) - رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کار‌دانش اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت کارآفرینان ایده‌های خود را حیات می‌بخشند و کسب‌وکاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی، توسعه جامعه و رفاه انسانی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کارآفرینان باعث توسعه جامعه و رفاه انسانی می‌شوند

رویداد آغاز هفته جهانی کارآفرینی با حضور جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، رییس اداره فنی و حرفه ای و کارودانش اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر موسسه کارآفرینی جهانی در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سلیمانی شهرستان زاهدان توسط مرکز کسب و کار برگزار شد.

جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان بلوچستان، هدف از برگزاری این رویداد را ترویج فرهنگ کارآفرینی دانست و افزود: فرهنگ اشتغال نباید در پشت میز نشینی خلاصه شود، باید به این باور رسید که پیشرفت زیادی با مهارت آموزی نسبت به شغل کارمندی خواهد بود و لازمه این امر معرفی کارآفرینان موفقی است که با مهارت خود به اهداف عالیه دست یافته اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه اظهار کرد: معرفی کارآفرینان برتر به نسل امروز و استفاده از توانمندی و تجارب آنان و بررسی و تحلیل فرایند کارآفرینی و نقد عوامل شکست و موفقیت آنان موجب تشویق جوانان به کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و توسعه و پیشرفت کشور خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، رییس اداره فنی و حرفه ای و کارودانش اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارآفرینان ایده‌های خود را حیات می بخشند و کسب وکاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی، توسعه جامعه و رفاه انسانی می شوند.

وی افزود: کارآفرینی نه‌تنها باعث رشد افراد می‌شود بلکه موجب پیشرفت هرچه بیشتر جوامع نیز خواهد شد، بر این اساس کارآفرینان باید سعی کنند که با کسب مهارت‌های مختلف، ریسک‌پذیری و داشتن دیدگاه وسیع به رشد هرچه بیشتر کارآفرینی کمک کنند.

دانش آموز خبرنگار:امیررضا حسینی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار