معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

معلمان خلاق و توانمند، زمینه‌ساز شکوفایی‌ استعدادهای دانش‌آموزان هستند

ارومیه (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت‌ معلمان خلاق و توانمند زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان خلاق و توانمند، زمینه‌ساز شکوفایی‌ استعدادهای دانش‌آموزان هستند

نادر اسدی در چهاردهمین آیین گرامیداشت روز ملی پارالمپیک که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، مسوولان مربوطه و دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در سالن شهید بهشتی ارومیه به همت اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار شد، افزود: معلمان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی باید خلاقیت و توانمدیهای های ویژه ای داشته باشند تا در راستای شکوفایی استعداد این قشر موفق باشند.

وی در این آیین که همراه با برنامه های متنوع شاد و فرهنگی و ورزشی بود با تقدیر از معلمان این بخش گفت: توانمندی های دانش آموزان استان باید شکوفا شود و شور و نشاط از ملزومات این پیشرفت و رشد است.

رییس اداره اموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: دانش آموزان استان با وجود کمبود امکانات در رشته ای ورزشی بسیار فعال هستند و توانمندی‌های خود را همواره به نمایش گذاشته اند.

عیسی محمدی با بیان اینکه این دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی فعال هستند، بیان کرد: رشته ورزشی بوچیا و دو و میدانی از جمله رشته های مورد علاقه این قشر هستند که رقیبی برای آنان در کشور وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار