معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی :

۲۳۰ میلیارد ریال برای افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته تربیت‌بدنی هزینه شده است

ارومیه (پانا) - معاون تربیت‌‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی از هزینه ۲۳۰ میلیارد ریالی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۳۰ میلیارد ریال برای افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته تربیت‌بدنی هزینه شده است

«نادر اسدی» در انتخابات انجمن علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اظهار کرد: دو همایش در جنوب و شمال استان تحت عنوان همایش دبیران تربیت‌بدنی مرکز استان با شعار یادگیری برای حرکت و حرکت برای یادگیری برگزار خواهد شد.

وی افزود: شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته تربیت‌بدنی هستیم که شامل ۳۰ باب زمین چمن مصنوعی، ۱۸ کلاس درس تربیت‌بدنی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: با اقدامات انجام گرفته در ارتباط با افتتاح‌های مورد ذکر ۳۶ هزار مترمربع بر سرانه ورزشی استان افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی نیازمند فضای ورزشی است، چرا که در سطح کشور از باب سرانه ورزشی برای هر دانش آموز ۳۱ ام است.

اسدی ادامه داد: سرانه فضای ورزشی استان برای هر دانش‌آموز ۱۲ سانتی متر فضای ورزشی سرپوشیده و در فضای روباز ۳ سانتی متر برای هر دانش آموز است.

این مقام مسئول بیان کرد: از دبیران و کارشناسان ورزشی انتظار می‌رود ورزش مدارس را جدی بگیرند زیرا حرکت، کلید یادگیری و یادگیری، کلید حرکت است.

وی ادامه داد: لیگ های ورزشی دانش آموزی برای افزایش تحرک و شادابی و حضور در لیگ های استانی و کشوری و شناسایی دانش آموزان مستعد در این زمینه برگزار می شود.

مقصود رزم آرا، مدرس گروه‌های آموزشی نیز با بیان اینکه ورزش برای توسعه پایدار با مشارکت های همگانی لازمه هر جامعه است؛ افزود: سلامت روان جزو مهمترین عناصر در بهداشت روان است.

رزم آرا گفت: آموزش ابتدایی بسیار مقطع حساس و مهمی است، پس در ارتباط با این مهم سه چیز را سربرگ کارهایمان قرار می‌دهیم؛ «سلامت، حرکت، اخلاق».

گفتنی است ۴۰ امین دوره فعالیت های ورزشی استان دیروز در جهت هر چه پررنگ‌تر بودن ورزش در مدارس آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی برای سلامت روحی و جسمی دانش آموزان استارت زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار