مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

تربیت و پرورش، مقدم بر آموزش و تعلیم است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی به اهمیت رسالت آموزش و پرورش در تربیت همه‌جانبه متربیان اشاره کرد و گفت تربیت و پرورش مقدم بر آموزش و تعلیم است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت و پرورش، مقدم بر آموزش و تعلیم است

جواد جنگی در مراسم نمادین نواختن زنگ یاریگران زندگی که در محل سالن فرهنگ ناحیه یک ارومیه برگزار شد، بیان کرد: مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت همه جانبه متربیان است؛ چرا که تربیت و پرورش مقدم بر آموزش و تعلیم است.

وی گفت: تربیت دانش آموزانی مومن، متعهد، کاربلد، باایمان و انقلابی که پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورند، مستلزم آماده‌سازی فضایی آکنده از سلامت و بهداشت جسم و روان است.

جنگی افزود: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان که با هدف نابودی جوانان غیرتمند، باشعور، بصیر و با اراده ما در تلاش هستند، می باید با دید باز و عزم راسخ به تقویت روحی و معنوی دانش آموزان بپردازیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: این طرح اقدامی فرهنگی و آگاهی بخش در جامعه بوده که دانش آموزان مقاطع تحصیلی از پایه اول ابتدایی تا آخر متوسطه را زیر پوشش برنامه‌های آموزشی - مشاوره‌ای قرار می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برای پیشگیری و کاهش رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان باید مهارت «نه گفتن» را در بین آنان با آموزش دادن، تقویت کنیم.

گفتنی است در این مراسم از فاز دوم نقشه راه طرح یاریگران زندگی و بهداشت روان در راستای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار