بررسی وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان اسلامشهر با حضور معاون وزیر

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از مدارس اسلامشهر وضعیت فضاهای آموزشی این شهرستان را بررسی کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان اسلامشهر با حضور معاون وزیر

مهراله رخشانی‌مهر به همراه مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، عباس زارع سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از فضاهای آموزشی این شهرستان بازدید کرد.

وی با اشاره به پیگیری تصمیمات بازدید قبلی خود در اردیبهشت ماه گذشته، گفت: با توجه به رشد جمعیت دانش‌ آموزی در استان تهران، مقرر شده بود 4 پروژه در حال ساخت تا آغاز سال تحصیلی تکمیل شود که اکنون 3 مورد از آنها تحویل شده است و تنها پروژه باقیمانده نیز با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در کوتاهترین زمان ممکن آماده حضور دانش آموزان خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از مدرسه امام حسین(ع) شهرک مصطفی خمینی اسلامشهر، گفت: با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده ساختمان مدرسه نیازمند مقاوم‌سازی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه بر تخصیص اعتبارات به منظور تکمیل پروژه هنرستان تربیت بدنی امیرالمومنین(ع) اسلامشهر تاکید کرد.

رخشانی‌مهر همچنین درباره خرید 2000 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی در سال جاری، اظهار داشت: در شهرستان اسلامشهر مدارس نوساز با تجهیزات کامل در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار