رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهرخبر داد :

درخشش هنرمندان انجمن هنر‌های نمایشی اسلامشهر در یادواره تئاتر مقدس

اسلامشهر(پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت در بخش پایانی یادواره تئاتر مقدس گروه نمایشی «الوالوکربلا» و کارگردان نمایش «رخت شور» از انجمن نمایش هنرهای نمایشی اسلامشهر حائز رتبه برتر در این رویداد هنری شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش هنرمندان انجمن هنر‌های نمایشی  اسلامشهر در یادواره تئاتر مقدس

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «یادواره تئاتر دفاع مقدس با محوریت بچه‌های مسجد و با حضور 43 گروه نمایشی از شهرستان‌های استان تهران در حوزه هنری تهران برگزار شد که پس از بازبینی ۱۲ گروه نمایشی به مرحله داوری رسیدند. »

وی بیان کرد:«در بخش پایانی این یادواره گروه نمایشی «الوالوکربلا» و فاطمه زارع‌زاده کارگردان نمایش "رخت شور" از انجمن نمایش اسلامشهر حائز رتبه برتر دراین رویداد هنری شدند. »

کشاورزیان افزود: «طی مراسمی از دو گروه برتر یادواره تئاتر دفاع مقدس بچه‌های مسجد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر تقدیر شد و ادامه داد، تئاتر هنری است که هنرمند احساس و ارتباط خود را به صورت مستقیم و زنده با مخاطب در میان می‌گذارد و حقیقت را به تصویر خواهدکشید.»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر ضمن تشکر از هنرمندان، عوامل و دست اندرکاران انجمن نمایش اسلامشهر تصریح کرد:« شهرستان اسلامشهر از پتانسیل هنرمندانی برخوردار است که تاثیر زیادی در حوزه فرهنگ جامعه دارند و ضرورت دارد هنرمندان شهرستان اسلامشهر در جهت رشد و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و هنری مورد حمایت بیشتر مسئولان قرار گیرند. »

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار