امام جمعه شهرستان پردیس:

جهاد تبیین بهترین راه مقابله با ایجاد تفرقه دشمنان است

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به اینکه جهاد تبیین بهترین راه مقابله با ایجاد تفرقه دشمنان است، گفت اختلاف و نفاق ذلت و خوارى است واگر جامعه‌اى گرفتار تفرقه بشود هم جولانگاه بیگانگان و استعمارگران خواهد بود و هم تفرقه‌اندازان گرفتار شدیدترین عذاب‌ خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۱۴۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین بهترین راه مقابله با ایجاد تفرقه دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمن در داخل کشور ما، علاوه بر ایجاد تفرقه بین تشیع و اهل سنت (که از اول انقلاب تا به امروز با وحدت و انسجامِ تمام، از انقلاب دفاع کرده‌اند) تفرقه بین ملت ایران، آن هم با ایجاد آشوب و انداختن مردم به جان همدیگر است.

وی با اشاره به این موضوع که همه مسئولین باید برای جهاد تبیین بسیج شوند اظهار کرد: امروز باید کارهای فرهنگی به صورت گسترده و فراگیر در کل شهرستان توسط خود مردم به اجرا در بیاید. لازم است تا برای جهاد تبیین و فعالیت‌های فرهنگی جهاد کنیم و همه شبانه روز فعالیت کنیم تا بتوانیم جوان و نوجوانان و خانواده خود را از دهان گرگ های درنده بیرون بکشیم.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: دشمنان در ناآرامی‌ها به صغیر و کبیر، به اموال شخصی و بیت المال رحم نمی‌کردند. این امنیتی که شما الان می‌بینید به برکت نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در این حوادثِ چند روز اخیر، بیش از همه به سازمان انتظامی کشور ظلم شد، به بسیج ظلم شد، به ملّت ایران ظلم شد. هم از طرف کسانی که با گفتار یا رفتار وحشیانه خود، حمله کردند و هم از طرف عده‌ای از مسئولینی که باید حرف می‌زدند و حمایت‌های کلامی و قانونی می‌کردند اما سکوت کردند.

وی ادامه داد: آقایان مسئولی که بر روی صندلی مسئولیت نشسته‌اید و سکوت کردید، بدانید که همین سازمان انتظامی، امنیت شما را تأمین کرده است. سکوت شما ظلم به نیروهای نظامی و انتظامی است و هم توهین به ملت و بی اهمیتی نسبت به ملت ایران است.

امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد: دشمن بداند که نمی‌تواند با رؤیای ایجاد شکافِ میان نسلی در جبهه انقلاب، پروژه به زانو درآوردن نظام اسلامی را به انجام برساند. این انقلاب پویا است و سازمان‌دهی بین نسلی جبهه انقلاب، یک حقیقت عینی و میدانی است.

حجت الاسلام حسینی به مسئولین شهرستان پردیس نیز گفت: مصوبات، قول‌ها و وعده‌های میزهای خدمتی که در نماز جمعه و در مساجد برگزار شده است را اجرائی کنید یکی از مطالبات جدی مردم اجرائی کردن همان وعده ها است.

وی ضمن تبریک روز روستا و عشایر اظهار کرد: روستائیان و عشایر با جمعیت قابل توجهی که دارند از سرمایه‌های گران‌سنگ کشور در ابعاد اقتصادی هستند که قطعاً نقش مهمی در تولید و سازندگی کشور دارند و اهرم‌های قدرتمند توسعه‌ کشور به شمار می‌روند.

امام جمعه شهرستان پردیس در پایان از مسئولین خواست تا از این قشر زحمت‌کش و فهیم و پرتلاش و اثرگذار در رشد و پیشرفت و حل برخی از مسائل مهم کشور، حمایت کنند؛ و برای مشکلاتشان راه حل بیابید و آنها را به سرعت حل کنید که به تبع آن خیلی از مشکلات نیز حل خواهد شد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار