مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

تأثیر دفاع بد، از تخریب بیشتر است

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با بیان این مطلب که تأثیر دفاع بد از تخریب بیشتر است، گفت فعالیت‌های پرورشی مستلزم حضور رودررو و سازنده با دانش‌آموز است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تأثیر دفاع بد، از تخریب بیشتر است

محمد فروتن، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در این جلسه که در سالن الغدیر هنرستان سعادت برگزار شد، با اشاره به ضروریات ایام پساکرونا گفت: ایام پیش رو در دوران پساکرونا، از ایام گذشته بسیار سخت‌تر است، زیرا دانش‌آموزان ما وابستگی شدید به فضای مجازی پیدا کردند و این باعث شده تا آسیب‌های جدی بر آنها وارد شود.

وی ادامه داد: مشاورین اعتقاد دارند که اعتیاد به فضای مجازی باعث افزایش استرس، اضطراب، افسردگی، گوشه‌گیری خواهد شد و این موضوع قطعا باعث آسیب‌های اجتماعی و بالا رفتن آسیب‌ها در دانش‌آموزان شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس اظهار کرد: در ایام پسا کرونا، نیاز به تلاش بیشتری از طرف مربیان پرورشی، برای برطرف شدن این آسیب‌ها وجود دارد و این موضوع نیازمند همت، تلاش، فعالیت مضاعف و برنامه خاص است.

فروتن تصریح کرد: معاونین و مربیان پرورشی رهبران تربیتی مدارس هستند و لازم است این نقش رهبری خود را همواره در مدارس حفظ کرده و نگاه ویژه به موضوعات پرورشی در مدرسه، شکل بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به موضوعات روز جامعه، گفت: موضوعی که در حال حاضر جامعه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مباحث و درگیری‌هایی پیش آمده است و نقش مربیان به عنوان رهبران تربیتی در مدارس نقش بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: اعتقاد من این است که همکاران فرهنگی قطعا می‌توانند در رفع مسائل پیش آمده در جامعه تأثیرگذار باشند؛ دانش‌آموزان نیاز به جلسات توجیهی و نشست‌های آزاداندیشی دارند؛ تأثیر دفاع بد، از تخریب بیشتر است که در این زمینه هادیان سیاسی مشخص شده است .

فروتن افزود: ما برای اینکه دانش‌آموزان خوبی داشته باشیم باید اولیاء همراهی داشته باشیم؛ لازم است در مدارس جلسات آموزش خانواده برگزار شود و به صورت ویژه به این موضوع پرداخته شود‌.

وی گفت: اگر ارتباط معنوی ما با خدای متعال و امام عصر(عج) زیاد و زیادتر شود حرف و کلام ما نافذتر خواهد شد و عملکرد ما باعث تأثیر بر روی عملکرد دانش‌آموزان خواهد شد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار