جشن شور عاطفه‌ها در مدارس خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد(پانا)- مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در جشن شور عاطفه‌ها ،با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئولین استانی و شهرستانی اظهار داشت ترویج و تقویت فرهنگ احسان و بخشندگی در بین دانش‌آموزان و جامعه از اهداف برپایی جشن شور عاطفه‌ها است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن شور عاطفه‌ها در مدارس خراسان شمالی برگزار شد

اکبری تصریح کرد: سنت ارزشمندی در دین مبین اسلام به نام "انفاق" وجود دارد که معنای آن، کمک کردن، بخشندگی، هدیه کردن، همیاری و همکاری است.
وی با اشاره به اینکه مربیان عضو سازمان دانش آموزی و فرهنگیان، پیشگامان شور عاطفه ها هستند، افزود: شور عاطفه ها حرکت بسیار ارزشمندی را در سطح مدارس ایجاد می کند تا به دانش آموزان نیازمند در تامین مایحتاج تحصیلی آنها کمک شود.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در پایان ابراز امیدواری نمود و گفت :امیدواریم به یاری خداوند متعال، با همدلی، همکاری و همیاری در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی، نسلی در تراز انقلاب تربیت شوند و بستر مناسبی برای تعلیم و تربیت تمام ساحتی فراهم گردد تا ایرانی قوی، توانمند و آباد برای آینده کشور ایجاد کنیم .
الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی نیز در ادامه این مراسم گفت: پویش شور عاطفه ها با همکاری سازمان دانش آموزی و مجموعه آموزش و پرورش، در سطح مدارس استان،با هدف گره گشایی از مشکلات دانش آموزان نیازمند و تامین مایحتاج تحصیلی آنان، برگزار می گردد.
وی افزود: این مراسم، نقطه شروع احسان و نیکوکاری است که احساس مسئولیت نسبت به قشر ضعیف در بین دانش آموزان ایجاد می گردد.
مدیرکل کمیته امداد امام(ره) در پایان بیان کرد: معلمین و دانش آموزان خیر و نوع دوست می توانند از طریق شماره کارت مجازی
6037997950029299 کمکهای نقدی خود را جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند استان، پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار