مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه:

آموزش کمک به هم‌نوع بار عظیمی روی دوش نظام تعلیم و تربیت است

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه عنوان کرد آموزش کمک به هم‌نوع بار عظیمی روی دوش نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش کمک به هم‌نوع بار عظیمی روی دوش نظام تعلیم و تربیت است

سجاد قاسمی در مراسم جشن عاطفه‌ها که صبح امروز در مدرسه نیلوفر ناحیه یک ارومیه برگزار شد اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا، آمار دانش آموزان نیازمند بیش از دو برابر شده و در این میان آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد تربیتی همواره تلاش می‌کند که مفاهیم انسانی و اخلاقی و معنوی را در بین مخاطبان خود یعنی دانش‌آموزان بسط و گسترش دهد. بنابراین پرداختن به موضوعاتی همچون جشن عاطفه‌ها می‌تواند بستر مناسب تربیتی اثربخشی را بوجود بیاورد تا دانش‌آموزان با مشارکت در این عمل خیر و انسانی، نسبت به تقویت روحیه انفاق، دیگردوستی و همزیستی اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه ادامه داد: باید در مدارس فضائی فراهم کنیم تا دانش آموزان در اموری که نیاز و ضرورت امروز جامعه است همراهی، همدلی و مشارکت داشته باشند و تلاش کنیم فرهنگ قناعت و احسان و جامعه عاری از ناپاکی و ناراستی را ترویج دهیم.

قاسمی با بیان اینکه جشن عاطفه ها در ارتقای مهر و محبت در جامعه نقش بسزایی دارد، گفت: کمک به دانش‌آموزان نیازمند در تأمین مایحتاج تحصیلی و رفع فقر و محرومیت و نهادینه‌ سازی فرهنگ انفاق در میان دانش‌آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش در بین دانش آموزان بوده که این این امر به ارتقای مهر و محبت در جامعه کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار