هادی زمانی‌نژاد:

شور عاطفه‌ها احیای فرهنگ نیکوکاری و ترویج فرهنگ‌دوستی و همدلی میان دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه شور عاطفه‌ها احیای فرهنگ نیکوکاری و ترویج فرهنگ دوستی و همدلی میان دانش‌آموزان است، از برگزاری این آیین همانند سال‌های گذشته با هدف یاری‌رساندن به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها احیای فرهنگ نیکوکاری و ترویج فرهنگ‌دوستی و همدلی میان دانش‌آموزان است

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4 پویش شور عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس این منطقه برگزار می شود.

هادی زمانی‌نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن اعلام خبر برگزاری پویش شور عاطفه ها در مدارس منطقه اظهار کرد: شور عاطفه ها در راستای انجام تکلیف و تداوم نهضت ملی مواسات و همدلی؛ کمک مؤمنانه و احسان عمومی را با عنایت به جبران نیازمندی‌های دهک‌های پائین جامعه با هدف احیاء و ترویج فرهنگ نیکوکاری جهت جمع‌آوری کمک و هدایای تحصیلی مردم برگزار می شود.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد تعلیم و تربیت، نقش بسزایی در فرهنگ سازی و ترویج اخلاقیات دارد. بنابراین شور عاطفه ها علاوه بر تامین بخشی از نیازمندی های دانش آموزان کم برخوردار، در زمینه ترویج فرهنگ دوستی و همدلی میان دانش آموزان نیز موثر است.

زمانی نژاد با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم، توجه به عدالت و مردمی سازی است و این امر در آموزش و پرورش شهر تهران نیز مورد توجه است، افزود: پویش هایی چون شور عاطفه ها نیز مقوم همین امر و توجه به دو موضوع عدالت و نقش موثر مردم در فعالیت های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی است که عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی میان دانش آموزان نیز به شمار می رود و می بایست توسط تمام افراد جامعه به ویژه فرهنگیان مورد توجه و تبیین باشد، بنابراین امیدواریم دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه 4 نیز همچون سال های گذشته در این امر خیرخواهانه بیش از پیش مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار