پویش مهر عاطفه‌ها در مدارس البرز با شعار مشق مهربانی بنویسیم برگزار شد

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در برنامه متمرکز مهر عاطفه‌ها گفت طبق سنوات گذشته این پویش با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر مدارس استان با شعار «با هم مشق مهربانی بنویسیم» برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش مهر عاطفه‌ها در مدارس البرز با شعار مشق مهربانی بنویسیم برگزار شد

سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و دستگیری و حمایت از دانش آموزان و خانواده های نیازمند با مشارکت فعال دانش آموزان، مربیان، اولیا و خیرین از اهداف این پویش خداپسندانه .

فتح الهی در مراسم متمرکز استانی مهر عاطفه ها در آموزشگاه پسرانه برادران شهید معظمی گودرزی ناحیه سه کرج گفت: رفع تبعیض و برقرای عدالت اجتماعی و نصیب آموزشی با استفاده از ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی از اهداف کیفی این نوع برنامه است که به صورت مستمر در قالب مرکز نیکوکاری فرهنگیان با محوریت سازمان دانش آموزی در مجموعه اداره کل آموزش و پرورش پیگیری می شود.

شایان ذکر است این برنامه نمادین با حضور مدعوین استانی و مسئولین ادارات کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) همراه با رزمایش توزیع کیف و نوشت افزار و بسته های معیشتی برگزار شد و در پایان مهمانان از غرفه های نیکوکاری و خیریه ایجاد شده بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار