هادی زمانی‌نژاد:

حضور صد درصدی دانش آموزان در مدارس، موجب کیفیت‌بخشی به تربیت تمام‌ساحتی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 همزمان با دهمین روز از ماه مهر و هفته دوم بازگشایی مدارس، در بازدید از مدارس شاهد منطقه، تربیت تمام‌ساحتی را نیازمند حضور صد درصدی دانش‌آموزان در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۲۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور صد درصدی دانش آموزان در مدارس، موجب کیفیت‌بخشی به تربیت تمام‌ساحتی است

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه4، هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه در بازدید ازمدارس شاهد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، شروع تعلیم و تربیت را به مدیران و معلمان این مدارس تبریک و تهنیت گفت و از زحمات کادر آموزشی تقدیر کرد.

وی در این بازدید گفت: دور شدن از آموزش حضوری و کار گروهی و عدم مشارکت با هم‌کلاسی‌ها، باعث یکنواختی و دلزدگی دانش‌آموزان شده بود و آسیب‌های آموزش مجازی در مقاطع تحصیلی ابتدایی به ویژه پایه اول و دوم دبستان بیشتر از سایر مقاطع تحصیلی مشاهده شده و از آنجا که بخش مهمی از تربیت تمام ساحتی، نیازمند حضور صد درصدی دانش آموزان در مدارس است، بنابراین تحقق این مهم، تا حدودی در آموزش های مجازی مغفول ماند.

زمانی نژاد ادامه داد: یکی از دغدغه های ما در منطقه، اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اهداف آن در مدارس است تا در سایه تحقق اهداف سند، به تحقق اهداف منطقه که محوریت آن عدالت آموزشی و تربیتی است برسیم و طرح همسو در منطقه در راستای اجرایی شدن این مهم محقق شده و خدارا شاکریم که اکنون شاهد حضور دانش آموزان در مدارس هستیم و همه ما با تلاش و وفاق و همسویی در جهت جبران افت تحصیلی و پیشبرد اهداف آموزشی تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 از زمان بازگشایی مدارس، روزانه از بیش از 10 مدرسه بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی حضور دانش آموزان و ارائده خدمات آموزشی مدارس قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار