هادی زمانی‌نژاد:

بازدید از مدارس با هدف نظارت و بررسی مشکلات، یکی از اهداف مهم ارزیابی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه‌ بازدیدها از روند فعالیت در مدارس با هدف هم‌اندیشی، تبادل نظر و تعیین مسیر منطبق با سند تحول بنیادین انجام می‌شود، این بازدیدها را کمک شایانی برای شکوفایی و رسیدن به تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مدارس با هدف نظارت و بررسی مشکلات، یکی از اهداف مهم ارزیابی است

در ادامه بازدیدهای روزانه از مدارس، صبح امروز هادی زمانی‌نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در بیش از 5 مدرسه حاضر شد و از روند فعالیت مدارس بازدید کرد.

زمانی نژاد با بیان اینکه یکی از مهمترین مراحل انجام صحیح فعالیت ها، بخش ارزیابی است و ارزیابی به تعیین مسیر آینده فعالیت های مدارس و هدایت آن به مسیر صحیح و منطبق با سند تحول بنیادین کمک شایانی می کند، هدف این بازدیدها را هم اندیشی و تبادل نظر با کادر اجرایی مدارس دانست.

وی در حاشیه این بازدیدها با حضور در کلاس‌های درس ضمن گفتگویی صمیمی با دانش آموزان و معلمان گفت: با حضور دانش آموزان، نشاط و شادی به مدارس بازگشته، فصل جدیدی از تعلیم و تربیت شروع شده است و می توان شادی و نشاط را در چهره دانش آموزان،اولیا و معلمان دید.

زمانی‌نژاد خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در کنار هم موجب ارتقای سلامت اجتماعی آنان خواهد بود و قطعا لازمه رسیدن به تربیت تمام‌ساحتی حضور دانش آموزان در مدرسه است. کارهای گروهی آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی همه و همه با حضور دانش آموزان در جامعه و مدرسه اتفاق خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار