نهضت ملی طراحی و ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزش دانش‌آموزی در طرح شهیدسلیمانی/۳

اقدام خیر جانباز و همرزم حاج‌قاسم در ساخت سالن ورزشی دانش‌آموزی در استان البرز

تهران (پانا) - جانباز خیر کرجی و همرزم حاج قاسم سلیمانی در اقدامی خیرخواهانه از اموال پسر و عروس مرحوم خود در طرح شهیدسلیمانی وقف کرده و برای دانش‌آموزان منطقه سکونت فرزندش سالن ورزشی ساخته است.

کد مطلب: ۱۳۱۲۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اقدام خیر جانباز و همرزم حاج‌قاسم در ساخت سالن ورزشی دانش‌آموزی در استان البرز

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، سیدمسلم رئیسی با اشاره به روند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان البرز اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی شور و حال خاصی را به فضای ورزش دانش آموزی کشور بخشیده است و همه تلاش می‌کنند تا در این نهضت که قرار است 2100 فضای ورزشی دانش‌آموزی به بهره‌برداری برسد، سهیم باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان البرز به یک مشارکت خاص در این استان اشاره کرد و گفت: حاج آقای نجاری که از جانبازان خیر و همرزم حاج قاسم سلیمانی است، در اقدامی خیرخواهانه از اموال پسر و عروس مرحوم خود در طرح شهید سلیمانی وقف کرد و برای دانش‌آموزان منطقه سکونت فرزندش سالن ورزشی ساخت.

وی افزود: در ادامه این طرح ما ۱۰کلاس درس تربیت‌بدنی در دستور کار داشتیم که ۱۰کلاس به طور کامل برای استفاده دانش‌آموزان افتتاح شده است. براساس طرح شهید سلیمانی در استان البرز، ۱۱زمین چمن نیز برای دانش‌آموزان افتتاح کردیم.

رئیسی بیان کرد: ضمن اینکه مجددا ایجاد ۱۷کلاس درس تربیت‌بدنی جدید را در دست اقدام قرار داده‌ایم که تا پایان مهرماه و در هفته تربیت‌بدنی افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان البرز در ادامه گفت: براساس طرح شهید سلیمانی یک سالن ورزشی ویژه دانش‌آموزان به وسعت ۶۰۰متر و ابعاد ۲۰در ۳۰نیز در استان افتتاح کردیم.

وی اضافه کرد: زیرسازی تعدادی زمین چمن نیز انجام شده است که انشالله این اقدام را نیز به خوبی به اتمام خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار