اختصاص 22/5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت اماکن ورزشی در خراسان‌ شمالی

بجنورد (پانا) - ‌مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی اعلام کرد با حمایت مقام عالی وزارت، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس و خیران‌، 22/5 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد‌ 43 زمین چمن مصنوعی و 12 سالن ورزشی جذب شد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 22/5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت اماکن ورزشی در خراسان‌ شمالی

ابوالقاسم اکبری در آیین نمادین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افزود: به لطف پروردگار و پیگیری های مستمر، امسال حرکت جهادی در راستای نظام تعلیم و تربیت و توجه به ساحت زیستی و ورزشی بر اساس سند تحول بنیادین انجام گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی افزود: با اجرای این طرح پیشرفت‌های بی سابقه ای در استان رخ داد، به طوری که در 18 سال گذشته در آموزش و پرورش استان فقط 17 قطعه زمین ورزشی ساخته شد، در صورتی که امسال 43 زمین ورزشی افتتاح خواهد شد.

اکبری با تاکید بر استفاده چند منظوره از این فضاهای ورزشی، افزود: علاوه بر دانش آموزان عزیز، اعضاء انجمن اولیاء، جوانان محله و همکاران آموزش و پرورش نیز می توانند از این فضاها استفاده کرده و از خدمات ورزشی در نظام تعلیم و تربیت بهره ببرند.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در راه تحقق فعالیت های پرورشی، تربیت بدنی و نظام انقلاب اسلامی، گام های استوارتری برداشته و در سال های آینده نیز با مساعدت مقام عالی وزارت، شاهد افتتاح زمین های ورزشی بیشتری در استان باشیم.

خبرنگار: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار