نهضت ملی طراحی و ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزش دانش‌آموزی در طرح شهیدسلیمانی/۵

تحویل ۲برابر بودجه دولتی پروژه‌های ورزشی در استان فارس با مشارکت خیرین و ادارات

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان فارس گفت مشارکت خیرین در اجرای طرح شهید سلیمانی بسیار مطلوب بوده است به طوری که در ازای اعتبار دولتی که دریافت کرده‌ایم، توانستیم ۲ برابر پروژه و فضای ورزشی تحویل دانش‌آموزان بدهیم‌.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ۲برابر بودجه دولتی پروژه‌های ورزشی در استان فارس با مشارکت خیرین و ادارات

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، سیدکاظم حسینی درباره چگونگی اجرای طرح شهید سلیمانی در استان فارس اظهار کرد: در استان فارس ۵۱ زمین چمن در طرح شهید سلیمانی داریم که ۴۸ زمین چمن مصنوعی آن اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: در این طرح ۱۴سالن ورزشی دیده شده است که در هفته تربیت‌بدنی ۳ سالن را افتتاح می‌کنیم. سایر سالن‌های ورزشی طرح شهید سلیمانی ‌نیز در مرحله ساخت قرار دارند.

حسینی ادامه داد: براساس طرح شهید سلیمانی ۸ کفپوش باز، ۳۵ مدرسه پویا و ۲ زمین ساحلی نیز در دستور کار برای بهره‌برداری و استفاده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان فارس عنوان کرد: مشارکت خیرین در اجرای طرح شهیدسلیمانی بسیار مطلوب بوده است به طوری که به ازای اعتبار و پروژه‌هایی که باید با بودجه دولتی احداث و تحویل می‌دادیم، با همت خیرین و ادارات مناطق ۲ برابر آن پروژه و فضای ورزشی تحویل دانش‌آموزان استان فارس داده‌ایم که اقدامی فوق‌العاده دلچسب و ارزشمند است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار