همزمان با روز پرستار صورت گرفت؛

تجلیل استاندار مرکزی از خانواده جانباز «حمید چابک»

تهران (پانا) - استاندار مرکزی با حضور در منزل جانباز حمید چابک یکی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس از خانواده این جانباز دفاع مقدس تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل استاندار مرکزی از خانواده جانباز «حمید چابک»

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با حضور در منزل خانواده چریک جانباز حمید چابک یکی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس که درآبان ماه سال ۹۹ به همرزمان شهیدش ملحق شده بود ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: تقارن این میلاد مبارک با رشادت شیر زنانی است که در دوران دفاع مقدس از رزمندگان اسلام که در جنگ مجروح شده بودند پرستاری کردند و همچنین مادران و همسرانی که بیش از چندین سال است پرستار جانبازان خود هستند.

وی با اشاره به اینکه یادآور ایثار و از خود گذشتگی بزرگ مردان و دلیر زنان ایران اسلامی در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب است، افزود: بزرگداشت این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران امری ضروری است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از جان‌گذشتگی شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان هستیم، گفت: بنابراین تکریم و سرکشی از خانواده جانبازان وظیفه همه ما بوده و باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل شده و نهادینه شود. در این راستا رئیس بنیاد شهید شهرستان اراک نیز با توجه به مشکلات و فاقد مسکن بودن این خانواده جانباز خواستار پیگیری لازم برای این خانواده جانباز شدند که استاندار استان مرکزی هم با مساعدت مسئولان استان موضوع را پیگیری کرده تا انشالله مشکل حل شود.

استاندار مرکزی در پایان با اهدا لوح از خانواده معظم چریک جانباز حمید چابک تجلیل کرد و گفت: چریک جانباز حمید چابک از رزمندگان شجاع قرارگاه تاکتیکی پنجم رمضان (سپاه قدس) وعضو بلدچی‌های اطلاعات و عملیات است که می‌توان گفت پیرغلام حاج قاسم سلیمانی است۰

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار