مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌جنوبی:

10 درصد مدارس استان تخریبی هستند

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت حضور دانش‌آموزان در ۱۰ درصد مدارس خراسان‌جنوبی به دلیل تخریبی بودن آنان خطرناک است و بازسازی این مدارس نیازمند کمک خیرین است.

کد مطلب: ۱۳۱۲۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
10 درصد مدارس استان تخریبی هستند

سید علیرضا موسوی نژاد با اشاره به آماده سازی 181 کلاس درس توسط اداره کل نوسازی استان خاطرنشان کرد: کمبود فضای آموزشی یکی از مهمترین چالش های نظام تعلیم و تربیت استان و به ویژه شهرستان بیرجند به شمار می رود که رفع آن نیازمند عزم جدی و مشارکت همه نهادها، خیرین و مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد: سند تحول بنیادین مهم ترین سند در آموزش و پرورش بوده و باید همه صاحب نظران نظام و تعلیم و تربیت را در مسیر اجرایی شدن این سند کمک کنند.

موسوی نژاد به اهمیت وجود تجهیزات و تکنولوژی در مدارس اشاره کرد و افزود: تاکنون طی سه مرحله تجهیزات به مدارس استان ارسال شده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 185 هزار دانش آموز در مدارس استان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان استان با پاسخ به سوالات پرسش مهر بیست و سوم که در ابتدای سال تحصیلی جدید توسط رئیس جمهور مطرح شد، نظام تعلیم و تربیت استان را در افزایش بهره وری و داشتن مدارس خوب یاری کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به 361 شهید دانش آموز در استان عنوان کرد: همانگونه که دانش آموزان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه ها حماسه آفریدند، در گام دوم انقلاب نیز وظیفه اصلی بر دوش نوجوانان و جوانان بوده و باید برنامه ریزی لازم در جهت رشد و تعالی آنان صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار