مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار:

تحقق اهداف تعلیم و تربیت، مستلزم مشارکت همه آحاد جامعه و مسئولین نهادهای فرهنگساز است

شهریار(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار درجمع نمازگزاران نمازجمعه شهر اندیشه، تحقق اهداف تعلیم و تربیت را مستلزم مشارکت و همدلی همه آحاد جامعه و مسئولین نهادهای فرهنگساز دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۲۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تحقق اهداف تعلیم و تربیت، مستلزم مشارکت همه آحاد جامعه و مسئولین نهادهای فرهنگساز است

محسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تبریک ماه مبارک ربیع الاول اظهار کرد: ماه ربیع الاول، به معنای حقیقی کلمه، بهار زندگی است؛ در این ماه وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم ولادت یافته‌ و سرآغاز همه برکاتی است که خدای متعال برای بشریت مقدر فرموده است.

نوروزی ضمن تشکر از ستاد اقامه نماز جمعه شهر اندیشه در جمع نمازگزاران نمازجمعه گفت: ۲۷ درصد جمعیت دانش آموزی شهرستان شهریار در مدارس شهراندیشه در حال تحصیل هستند که برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت در کل شهرستان و نیز در شهر اندیشه نیازمند مشارکت بیشتر و همسویی تمام آحاد جامعه و مسئولین نهادهای موثر در فرهنگ و فرهنگ ساز هستیم.

وی در ادامه از خیرین نیک‌اندیش مدرسه‌ساز در شهرستان قدردانی و تشکر کرد و افزود : تعداد زیادی از مدارس در شهرستان شهریار بدست با کفایت خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است که امیدواریم این مشارکت بصورت گسترده تر ادامه داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار، با ارائه گزارش از توفیقات آموزش و پرورش حتی در دوران سخت کرونا، از توانمندی نیروهای اداری، مدیران، معلمان، آموزگاران، هنرآموزان و نیروهای خدماتی آموزش و پرورش سخن گفت و این موفقیت ها را حاصل تلاش و زحمت ایشان دانست.

گفتنی است مدیرآموزش و پرورش شهریار سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهراندیشه بود و در پایان این گردهمایی عبادی سیاسی، نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد بابائیان امام جمعه شهر اندیشه اقامه شد.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار