زنگ نماز با حضور امام جمعه مشهد به صدا درآمد

دانش‌آموزان نماز را ‌در آغاز همه کارها قرار دهند تا شاهد پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف ‌باشند

مشهد (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد عنوان کرد برنامه‌های آموزش و پرورش در عرصه تحصیل بسیار زیاد است و برنامه زنگ نماز به‌عنوان اصلی‌ترین و مهمترین برنامه در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۱۲۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نماز را ‌در آغاز همه کارها قرار دهند تا شاهد پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف ‌باشند

زنگ نماز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، رئیس اداره کل آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی و پرورشی استان خراسان رضوی و سایر همکاران نواخته شد.

در هنرستان شاهد مهدیه آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد، آیین نمادین زنگ نماز با حضور آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، مدیرکل آموزش و پرورش به همراه معاونان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد و سایر مسئولان برگزار شد.

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امروز را به‌عنوان سرآغاز تعلیم و تربیت گرامی می‌داریم. برنامه‌های آموزش و پرورش در عرصه تحصیل بسیار زیاد است و برنامه زنگ نماز به عنوان اصلی ترین و مهمترین برنامه در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌آید.

وی افزود: اساس تعلیم و تربیت دانش آموزان بر محور اخلاص و بندگی ذات مقدس پروردگار است و شما دانش آموزان باید در خط بندگی و مسیر تکامل در عبودیت پروردگار تحصیل کنید.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: نماز به عنوان مظهر کامل بندگی خدا بایستی در طلیعه همه اعمال و رفتار قرار بگیرد. شما عزیزان نماز را در آغاز تمام کارهای‌تان قرار بدهید تا شاهد پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی باشید.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تاکید بر این نکته که در هر پست و مقامی باید یک مجاهد در راه خدا بود گفت: امروز برای شما دختران عفیف بهترین جهاد، جهاد در راه پاسداری از عفت و حجاب است.

وی افزود: حفظ حجاب از امور مهم در آموزش و پرورش است و حجاب نیاز به پاسداری و نگهداری دارد.

آیت‌الله علم الهدی گفت: دشمن خدا، دشمن حجاب شماست زیرا حجاب علامت بندگی خداست و دشمن می‌خواهد این علامت را از جامعه بگیرد، دشمنان اسلام و انقلاب از جریان گوهرشاد تا به امروز و جریانات اخیر به دنبال ترویج بی‌حجابی بوده‌اند.

وی در پایان ضمن تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش بیان کرد: امیدوارم زیر سایه شهدا و امام رئوف سال تحصیلی خوبی را در پیش داشته باشید و همچنین برای مدیر این مدرسه، خانم برونسی وارث و یادگار شهید والامقام عبدالحسین برونسی آرزوی سلامتی و ترفیع درجات الهی را دارم.

خبرنگار: نرجس داعی

عکاس: علی ضیایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار