مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تربیت تمام‌ساحتی در مدارس استعدادهای درخشان باید در اولویت باشد

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد تربیت تمام‌ساحتی شش‌گانه، در مدارس استعدادهای درخشان باید اولویت باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت تمام‌ساحتی در مدارس استعدادهای درخشان باید در اولویت باشد

سلمان محمدی در مراسم تجلیل از دبیران فعال گروه‌های آموزشی مدارس سمپاد اظهار کرد: مدارس استعدادهای درخشان استان در کشور دارای جایگاه ویژه است و معلمان فرهیخته و تلاشگر مدارس سمپاد در تربیت و آموزش دانش‌آموزان نقش اساسی و چشمگیری داشته‌اند.

وی افزود: معلمان استعدادهای درخشان اطلاعات و تجارب ارزشمند آموزشی خود را در اختیار سایر گروه‌های آموزشی و همکاران خود قرار دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: تربیت دانش‌آموزانی متعهد، مسئولیت‌پذیر و قدرشناس در تراز اصول اعتقادی اسلام و جمهوری اسلامی ایران، مهم‌ترین رسالت معلمان و مربیان شاغل در مدارس سمپاد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در کشور ما سند تحول بنیادین، نقشه راه در نظام تعلیم و تربیت است که ده‌ها دانشمند دینی و علمی به صورت تلفیقی به یک برنامه وزین و فاخر رسیده‌اند که مورد تایید مقام معظم رهبری است.

محمدی یادآور شد: شکل‌گیری و تربیت هویت اسلامی- ایرانی دانش‌آموزان یکی از مهمترین دغدغه‌ها و برنامه‌های راهبردی در نظام آموزش و پرورش است.

محمدی تاکید کرد: در مدارس استعدادهای درخشان باید فضای تعاملی بین دانش‌آموز، والدین و معلمان ایجاد شود تا نقش و اهمیت کانون تاثیرگذار تربیتی بیشتر نمایان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار