معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با پانا:

برنامه‌های مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی مصداق کوبیدن مشتی محکم بر دهان دشمن است

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزاری مسابقات و برنامه‌های مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی را مصداق کوبیدن مشتی محکم بر دهان دشمن دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی مصداق کوبیدن مشتی محکم بر دهان دشمن است

سردار حسین معروفی در گفت‌وگو با پانا، درباره همکاری‌های مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: «بزرگترین خروجی حرکت‌‌ها و فعالیت‌های مشترک، کوبیدن مشتی محکم بر دهان دشمن است. وقتی آموزش‌و‌پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی موفق می‌شوند نخبگان ورزش دانش‌آموزی کشور را از تمامی استان‌ها در یک مکان جمع کنند، یعنی تصمیم گرفته‌اند به‌صورت کامل در مقابل حرکات دشمن به‌صورت تمام معنا، مقابله کنند.»

وی افزود: «تمام اشرار عالم جمع شده‌اند تا در جنگی ترکیبی روی اندیشه، فکر، قلب و اراده فرزندان ما کار کنند تا به خیال خود ذهن بچه‌های ایران را به تصرف دربیاورند اما بچه‌های ما برخلاف حرکت دشمن، به یک حقیقت رسیده‌اند که همین حقیقت، از نتایج برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مفید برای آن‌ها است.»

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه نخبگان ورزش دانش‌آموزی عصاره ملت بزرگ ایران هستند، گفت: «نوجوانان و جوانان ما هوشمند، مومن و آگاه هستند. قطعا با وجود این جوانان، دشمن به اهداف پلید خود نمی‌رسد و این نشان از بصیرت عمیق فرزندان ایران زمین دارد. باید به واسطه این بصیرت خدا را شاکر باشیم اما از برخی موارد غفلت نکنیم. موضوع اصلی در رابطه با بصیرت موجود، مدیریت آن است.»

سردار معروفی در ادامه با تاکید روی اینکه دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند خاک کشور ما را تصرف کند، عنوان کرد: «باید به همه دشمنان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بگوییم نمی‌توانید ذهن نوجوانان و جوانان ما را تصرف کنید. جوانان امروز نشان دادند با الگوگیری از گام اول انقلاب، قدم در گام دوم گذاشته‌اند و وارد صحنه جنگ برای مقابله با هجمه‌های جبهه اندیشه و تفکر شده‌اند.»

وی در پایان خاصرنشان کرد: «موضوعاتی مانند فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی، اندیشه‌ای و... است که می‌تواند منجر به پیروزی بزرگ ما شود، البته تمام این موارد مشروط به این است که آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی به صورت قرارگاهی عمل کنند و مراقبت‌های لازم در راستای جهت‌دهی مفید را در نظر داشته‌ باشند. همچنین این نکته را در نظر بگیرند که نباید همیشه تمرکز روی مرکز باشد بلکه در استان‌ها نیز فراگیر‌شدن برنامه‌های مختلف را پیگیری کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار