سردار حسین معروفی در آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانش‌آموز:

ورزش به طهارت جسم و روح کمک می‌کند

تهران (پانا) - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ورزش را عامل مهمی برای رسیدن به طهارت جسم و طهارت روح دانست و از دانش‌آموزان خواست به پنج مولفه ایمان، بصیرت واقعی، صبر، ولایت‌باوری و اخلاص در عمل توجه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ورزش به طهارت جسم و روح کمک می‌کند

سردار حسین معروفی در آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانش‌آموز یادبود "شهید حاج قاسم سلیمانی" اظهار کرد: سپاه پاسدارن و بسیج مستضعفین که خانه انقلاب است، بر اساس دو سند بالادستی یعنی بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج که هر دو توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تصویب شده‌، برای عملیاتی شدن به جامعه کشور عزیزمان، سپاه و بسیج مستضعفین ابلاغ شده است. این دو سند بالا دستی می‌تواند کشور ما را به اوج منزلت، بزرگی، سعادت، شرف و امنیت پایدار برساند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هرکس که اصول انقلاب، اصول اهل بیت(ع) و اصول عاشورا را برای عزت، شرف و بزرگی قبول داشته باشد، یک بسیجی واقعی است. خواه در بسیج مستضعفین باشد، خواه در بسیج دانش‌آموزی و خواه در هرجای دیگر. امروز گام دوم انقلاب اسلامی بر دوش شما جوانان و نوجوان عزیز است. البته از یادمان نرود گام دوم انقلاب برگرفته از گام اول است. در گام اول برای تثبیت نظام ۱۸۸ هزار قهرمان را تقدیم کردیم که از آن ۱۸۸ هزار نفر، ۳۶ هزار نفر دانش‌آموز بودند. باید آگاه باشیم که ۹۰ درصد شهیدان ما جوان هستند.

وی با اشاره به اینکه گام اول انقلاب الگو و نمادی است برای گام دوم، گفت: همانطور که شهید بزرگوارمان حاج قاسم سلیمانی فرمود محور در گام اول موثر بود و در گام دوم بستر؛ بستری که این شهید عزیزمان با خون خود فراهم کرد تا دین خدا، کرامت مردم ایران و ملل مسلمان و همه آزادی‌خواهان در پرتو اسلام ناب محمدی حفظ شود.

سردار معروفی در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: آینده نظام به دست شما است. در گام دوم به دو چیز نیاز داریم که باید سرلوحه قرار گیرد؛ اول طهارت جسم و دوم طهارت روح. ورزش به هردو کمک می‌کند. من در مکتب شهید سلیمانی و در گام اول و دوم انقلاب اسلامی به عنوان هدیه به شما عزیزان ۵ مولفه را می‌گویم که اگر در وجودتان نهادینه شود هم طهارت جسم و هم طهارت روح را پیدا می‌کنید. این پنج مولفه عبارتند از ایمان، بصیرت واقعی، صبر، ولایت‌باوری و اخلاص در عمل. ورزش را جدی بگیرید و تهذیب نفس و پاکی را در نظر داشته باشید تا استحکام درونی پیدا کنید برای مقابله با دشمن، برای همراه بودن با نظام و انقلاب و ملت بزرگمان و برای عملیاتی کردن سند اعتلای بسیج مستضعفین.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار