فرمانده بسیج مستضعفین :

گام دوم انقلاب اسلامی بر عهده نوجوانان و جوانان ارزشمند است

‌تهران (پانا) - فرمانده بسیج مستضعفین، یکی از شاخص‌های بزرگ شهید سلیمانی را « ولایت‌باوری » برشمرد و بر الگوبرداری از آن شهید بزرگوار در گام دوم انقلاب اسلامی که بر عهده نوجوانان و جوانان ارزشمند است، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
گام دوم انقلاب اسلامی بر عهده نوجوانان و جوانان ارزشمند است

غلامرضا سلیمانی، فرمانده بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانش‌آموزی، یادواره‌ شهید سلیمانی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در تشریح گام دوم انقلاب اسلامی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی بر گرفته از گام اول است که بر عهده نوجوانان و جوانان ارزشمند ایران است.

وی در تشریح رشادت‌های شهید سلیمانی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی در راستای تثبیت نظام‌ خود 188 هزار شهید قهرمان را تقدیم کرده که از این تعداد 36 هزار نفرشان دانش‌آموز هستند و 90 درصد از شهدای ما جوان‌ بودند. در راس این شهدای ارزشمند، شهید سلیمانی در گام اول انقلاب خدمت کرد و در گام دوم بستر را فراهم و جان خود را تقدیم به دین خدا کرد.

وی در ادامه یکی از شاخص‌های ارزشمند شهید سلیمانی را ولایت‌باوری دانست و افزود: یکی از شاخص‌های بزرگ شهید سلیمانی ولایت‌باوری بود، یعنی تمام اعضا و جوارح بدن او ولایت را باور داشت؛ ما نیز می‌بایست با الگوبرداری از آن شهید بزرگوار، به آن حد از معرفت دست‌یابیم تا به حجت خدا عمل کنیم و اخلاص در عمل داشته باشیم؛ توجه ویژه به اخلاص در عمل باعث می شود تا تمامی کارها به خاطر خدا و ضمیر خدا و اهل بیت(ع) باشد.

خبرنگار دانش آموز: طاها دلاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار