معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان:

بازی و سرگرمی، پررنگ‌ترین فعالیت مفید در روزمره کودکان است

بهارستان یک(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم جشن هفته ملی کودک، بازی و سرگرمی را پررنگ‌ترین فعالیت مفید در روزمره کودکان دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازی و سرگرمی، پررنگ‌ترین فعالیت مفید در روزمره کودکان است

جشن هفته ملی کودک در مهد و پیش‌دبستانی مهر صدرا با حضور معاون آموزش ابتدایی، کارشناس ارزیابی پیش‌دبستان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان بهارستان برگزار شد.

الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان ضمن بیان این نکته که بازی کردن، پررنگ‌ترین فعالیت مفید در روزمره کودکان است، به بیان اهمیت بازی در یادگیری پرداخت و گفت: بازی، مختص دوره‌ای خاص از زندگی نیست و در تمامی دوران‌های زندگی، خود را به نحوی نشان می‌دهد، بنابراین نمی‌توانیم تاثیر بازی بر یادگیری را نادیده بگیریم؛ زیرا بازی کردن، علاوه بر آن‌که لذت بخش‌ترین فعالیت برای کودکان است، طبیعی‌ترین راه هم برای یادگیری آنها نیز است.

وی خاطرنشان کرد: هفته ملی کودک در حقیقت هفته‌ای است که باید اندیشه‌ای دوباره به آینده کنیم و کودکان را که مظهر آینده هستند، بیشتر دریابیم تا بتوانیم نسلی خوب و پرانرژی برای آیندگان، تربیت کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم، کودکان در کنار بازی و شادمانی، سرودی با مضمون کودک اجرا کردند و در پایان مسئولان شبکه بهداشت کتاب کار مربوط به کودک را به این نوگلان هدیه دادند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار