تعلیم و تربیت در البرز با شور و نشاطی مضاعف آغاز شد

کرج (پانا) - استاندارالبرز در آیین بازگشایی مدارس استان گفت امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش‌آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و موفق شوند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت در البرز با شور و نشاطی مضاعف آغاز شد

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در آیین آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ مهر که روز شنبه اول مهرماه ۱۴۰۲ در هنرستان حضرت زهرا(س) با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از مسئولان و دانش آموزان استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول، آغاز سال تحصیلی را به تمامی دانش آموزان و خانواده ها و معلمان تبریک گفت و سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را برای مجموعه آموزش و پرورش استان آرزو کرد.

وی ادامه داد: تابستانی که گذشت، مدارس تعطیل نبود،چرا که اقدامات و برنامه های بسیاری برای استقبال از مهر در دستور کار قرار گرفت همچنین بازسازی و زیباسازی مدارس استان اجرایی شد.

عبداللهی اضافه کرد: با ابلاغ طرح های ویژه ای، نوسازی مدارس در دستور کار شهرداری ها قرار گرفت و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی همچون چمن مصنوعی با جدیت دنبال شد.

وی افزود: از سوی دیگر نهضت مدرسه سازی در استان با سرعت مضاعفی پیش رفت و تعداد زیادی مدرسه جدید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهیای پذیرایی از دانش آموزان شدند.

استاندار البرز اظهار کرد: این نهضت با هدف ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان تا پایان دولت سیزدهم ادامه دارد و درصدد هستیم طی تعامل دولت و خیرین این رقم را افزایش دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان کشور عزیزمان هستند بنابراین باید هر کس به سهم خود برای ارتقا زیرساخت ها و بستر لازم تعلیم و تربیت اقدام کند.

عبداللهی گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت های آنها باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: بر این باور هستیم که تلاش برای ارتقا و بهبود شرایط تعلیم و تربیت در استان، کیفیت، امید، نشاط و انگیزه تحصیل را برای دانش آموزان افزایش می دهد.

دانش‌آموز خبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار