معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی:

بازی، پویایی و بانشاط بودن کودکان، از اهمیت زیادی برخوردار است

تبریز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت تمامی موضوعات مربوط به نوآموزان بر برخوردار بودن بازی، پویایی و بانشاط بودن کودکان از اهمیت بسیار زیاد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازی، پویایی و بانشاط بودن کودکان، از اهمیت زیادی برخوردار است

کامیار قهرمانی فرد در مراسم جشن غنچه ها ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان بعد از ۲۸ ماه رکود و رخوت در فضای حضوری آموزش ها امروز با شادمانی در مدارس حضور می‌یابد.

وی ادامه داد: در استان از امروز ۳۵۰۰مرکز پیش‌دبستانی با ۹۰ هزار نوآموز حضور خواهند داشت تا از باغ دانش و بوستان علم، ادب و معرفت استفاده کنند.

وی اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان برای حضور فعال و پویای دانش آموزان در مهر کاملا آماده است و از اولیای نوآموزان استان خواهشمندیم به دلیل اینکه دانش آموزان از فضای کرونایی تازه خارج شده و وارد روال عادی می‌شوند همراهی کامل را برای آموزه های دینی و الهی در خصوص اهمیت دوره کودکی است و در این خصوص بازی، پویایی و بانشاط بودن کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قهرمانی فر در پایان خاطرنشان کرد: تمامی محتوای تربیتی تهیه شده و حاصل آن اعتلای نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران بر مبنای ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، چرا که سند تحول بنیادین سنگ بستر اصلی برای تحول و اعطای تربیتی نوآموزان است.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار